Skip to main content

Al weer een tijdje dat we gedoe hebben met alles

heb ik telefoon dan weer geen verbinding internet

weer verbinding internet geen tv dan daar foutmelding en blijf hangen op 85%

moet momenteel wel tig x op dag stekkers eruit  en resetten van de experia v10 

nu heb ik weer tv en internet maar vaste lijn niet aldoor ingesprek toon

Al 3 x gebeld kpn en elke x alles is goed 

doen ze harde reset  en blijft zo

nouja is dit normaal dat ik de modem soms wel tig x moet resetten???????

wie kan mij helpen

 

Hi @Chzon! Welkom op het forum.

Dat lijkt me niet de bedoeling. Je geeft aan dat je de Experia Box al een reset hebt gegeven. Heb je dat gedaan zoals aangegeven op onze informatiepagina over resetten

Zo ja, lijkt het me verstandig even naar de verbinding te kijken. Dit kan ik voor je doen als je je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan hebt.

Het is wel sneller om 0800-0402 te bellen. De medewerkers daar voeren dezelfde stappen uit die ik doe. Maar doen dat gelijk live met je mee. 

Laat je hier weten welke oplossing je liever hebt?


Alles is al honderduizend x gedaan en aldoor het zelfde

zaterdag hebben ze weer een reset gedaan op afstand en nu werkt het weer(tijdelijk waarschijnlijk)

maar de medewerker gaf aan dat de modum vervangen moest worden om zo het probleem op te lossen dacht hij

 

 


Hallo @Chzon Bij de meeste KPN-modems kun je, na inloggen, zien of je telefoonnummer actief is, zo ook bij de V10

Als dat het geval is zou de vaste telefoon als apparaat stuk kunnen zijn of in geval van DECT zowel het basisstation en de handset(s) een reset geven, wat ook vaak helpt.

Als je telefoonnummer niet actief is binnen het modem kan KPN een synchronisatiesignaal sturen om je nummer binnen het modem weer actief te maken.

De snelste manier om dat laatste in orde te krijgen is even bellen (mobiel) met 0800 0402

Succes.

CC: @Bram_ 


Hoi @Chzon 
Wees verstandig en vul je forumprofiel in, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kom je van dat probleem af.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 

In zijn startbericht staat dat hij de V10 heeft @JanD 

 


Heel goed @huistijger , ik heb mijn reactie nog aan kunnen passen.

 


@Chzon gezien je eerdere bericht zal ik het topic op beantwoord zetten.

Ik wil je wel aanraden zoals @huistijger zegt je profiel in te vullen.

Mocht het probleem toch terugkomen, laat het dan hier weten. Dan heropen ik het topic en zorg ik voor de vervolgstappen. 🙂