Skip to main content

 

ik kom helemaal nergens aan, kijk wel uit, maar dit is ruim 4 weken terug op deze manier nieuw aangesloten door een van jullie monteurs


O, pardon dat wist ik niet, daar had ik “overheen” gelezen. Ik mag aannemen dat toen is getest of de verbinding naar buiten toe werkt.

Ik ben overigens geen KPN-er maar een ervarings “deskundige” op draadjes gebied (zal ik maar zeggen).

 


Erg vervelend????? M'n moeder ligt nu ziek op bed sinds vanacht! Toevallig dat mn zus ff een bakkie bij haar wilde gaan doen en dat ontdekte! Ze kan nl niemand bellen!!!! 😠😠


Oei, dat is heel naar! We hebben zojuist bericht gekregen dat er een monteur is gepland voor donderdag 13 augustus waarbij hij dan tussen 12:00 en 14:00 komt. Ik heb hier direct op gereageerd met het dringende verzoek of dit sneller kan. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!


Is het dan mogelijk dat die monteur zich eerst 'inleest' in het hele probleem? Zodat wij (én hij ) geen tijd verdoen met het hele probleem nogmaals uit te moeten leggen want een verslag van de vorige 3 monteurs schijnt niet te vinden te zijn...


M'n zus heeft de huisarts gebeld voor m'n moeder, die komt vanmiddag nog langs. Wat als er eerdaags iets ernstigs aan de hand is? (Wat dit eigenlijk al is op 87jarige leeftijd, niks binnen kunnen houden met kans uitdroging) willen jullie dat op je geweten hebben omdat ze al ruim 4 weken niet kan bellen???


Ik ben helemaal met je eens dat dit veel te lang duurt! Zoals mijn collega Erik aangaf, heeft deze direct aangegeven dat het eerder moet en hier hebben we nog geen reactie op ontvangen. Zodra we meer weten, komen we direct erop terug.


En weer worden we afgescheept met 'We doen wat we kunnen'... ER MOET NÚ EEN MONTEUR KOMEN!!


Er komt iemand tussen 17 en 19 uur vanavond!


@Ineke60 en @Rietmassink zouden jullie nog even willen laten weten dat dit in orde is? Het zou zonde zijn als er niemand is om de monteur te ontvangen natuurlijk.


Weet je wat zonde is...dat t zo lang moet duren! Mijn broer is aanwezig dan. Mijn zus en moeder zijn int ziekenhuis voor onderzoek....hoop voor jullie dat t goed afloopt


Hoe staat het er nu voor?


Ik weet het niet, mn broer zei dat de monteur het opgelost had, het was in ieder geval iets onbenulligs wat de andere 3 monteurs ook hadden moeten zien!  maar mijn moeder is opgenomen in t ziekenhuis dus we hebben even andere zorgen!

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe jullie die (ruim) 4 weken gaan compenseren voor mn moeder! Om nog maar te zwijgen voor mn zus..wat een tijd en energie zij erin gestoken heeft! Jullie zouden haar brief, die in het begin van deze discussie staat, levensgroot moet uitprinten en gebruiken voor een interne cursus over hoe je NIET met klanten om hoort gaan! 

 


Ik was net bij mn moeder thuis (ze ligt nog in t ziekenhuis) en heb geprobeerd te bellen met haar telefoon. Krijg wel een kiestoon maar na 4 cijfers ingetoetst te hebben, gaat ie spontaan op in gesprek toon... Dus het is nog niet opgelost!! Ik had verder geen tijd meer, ben nu int zkh...


Wanneer ben jij daar weer, @Ineke60 ? (of een ander familie-lid) . 

Ik heb de bon van de monteur van gisteren er bij gepakt er de telefonie is gisteren toch écht werkend afgeleverd. Als ik nu een meting doe zou alles perfect moeten werken.

Mocht een van jullie daar binnenkort zijn willen jullie dan nogmaals proberen? (als het toestel na 4 cijfers intoetsen al in gesprek gaat, is dat een teken dat er iets niet goed gaat met het toestel. Soms gebeurt dit als er te lang gewacht wordt tussen het kiezen van de cijfers. Kun je, als je daar bent ook even het nummer bellen via de mobiel en kijken of die overgaat.

Als het echt niet werkt, gaan we uiteraard weer een monteur sturen. 

 


Het schijnt dat de tel het nu wel goed doet.


Het is allemaal niet fraai geweest maar ik ga er van uit dat alles nu al een tijdje stabiel draait?


Alles doet t goed ja, maar ik heb nog wat af te handelen met de KPN, heb telefoonnummer gekregen van Eric Brinkman die mocht ik bellen maar blijkt dat hij niet meer bereikbaar is op dat nummer..…