wij willen ook graag vast abonnement opzeggen en alleen internetverbinding behouden,
wij hebben nl allebei een mobiel abonnement kan dat ? scheelt toch in de kosten zou ik zeggen,
want in vind het abonnement nu redelijk duur, wij hebben nu ook alles in 1 pakket,
maar vaste telefoon wordt nooit gebruikt of zelden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @steko56 ,
Dan ga je automatisch over naar een KPN Hussel abonnement. Hierin kun je precies aangeven wat je wel en niet wilt hebben.
Maar of het goedkoper wordt, dat is maar de vraag.
Internet kost minimaal 42,50 en TV minimaal 10,00 per maand. Daarnaast heb je veel mogelijkheden om het abonnement uit te breiden, is dus afhankelijk van jouw wensen.
Je kunt via Mijn KPN de omzetting naar KPN Hussel regelen.
Zo werkt het huidige KPN Hussel :
TV & Entertainment
Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:
Als het omzetten naar KPN Hussel online niet lukt via Mijn KPN, dan heb je een aantal andere mogelijkheden :
KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken."
Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.
Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen omdat ik deze niet meer gebruik.
Groeten,
M.C.Ursem.
Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen omdat ik deze niet meer gebruik.
Groeten,
M.C.Ursem.
Hallo @madi even bellen met 0800 0402.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.