Skip to main content

wij  willen  ook  graag  vast  abonnement  opzeggen  en  alleen  internetverbinding  behouden,

wij hebben  nl  allebei  een  mobiel abonnement  kan dat ?  scheelt  toch  in de  kosten zou  ik  zeggen,

want  in  vind het  abonnement  nu  redelijk  duur,  wij  hebben  nu  ook alles  in 1 pakket,

maar  vaste  telefoon  wordt  nooit gebruikt  of  zelden.

Hallo @steko56 ,

Dan ga je automatisch over naar een KPN Hussel abonnement. Hierin kun je precies aangeven wat je wel en niet wilt hebben. 

Maar of het goedkoper wordt, dat is maar de vraag. 

Internet kost minimaal 42,50 en TV minimaal 10,00 per maand. Daarnaast heb je veel mogelijkheden  om het abonnement uit te breiden, is dus afhankelijk van jouw wensen. 

Je kunt via Mijn KPN de omzetting naar KPN Hussel regelen. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

Als het omzetten naar KPN Hussel online niet lukt via Mijn KPN, dan heb je een aantal andere mogelijkheden : 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Tenslotte kun je langslopen bij een KPN-winkel. 


Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen omdat ik deze niet meer gebruik.

Groeten,

M.C.Ursem.


Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen omdat ik deze niet meer gebruik.

Groeten,

M.C.Ursem.

Hallo @madi even bellen met 0800 0402.