Skip to main content

We kregen een SMS bericht op dinsdag 10/11 20:24 dat er gisterenochtend (donderdag 12/11) tussen 04:00 en 07:00 werkzaamheden aan het netwerk zouden zijn.  Sinds dan is onze internet snelheid aanzienlijk verbeterd maar helaas onze vaste telefoon doet het niet meer (we krijgen altijd in gesprek toon).  KPN “Problemen & Storingen met Vast Bellen” geeft aan dat er geen storing is op de lijn maar de volgende stap “verbinding controleren - duurt maximaal 2 minuten” scherm blijft constant hangen (veel langer dan 2 minuten).

Ik wil graag vaste telefonie zo snel mogelijk terug krijgen. Moet ik 0800 0402 bellen of Is er een alternatief?

Welkom, @PeterJB! Wat je sowieso even mag doen is je Experia Box herstarten. In veel gevallen helpt dit. Als dat nu niet het geval is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan pakken we dit met je op. 


Hallo @PeterJB Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels weer werkt zoals het moet, maar als we je nog ergens mee kunnen helpen lezen we dat graag!