Skip to main content

Ik betaal 2,00 voor vaste telefoon terwijl ik geen vaste telefoon heb of wil. Kan ik dat in de app aangeven dat dat niet meer gewenst is?

Welk abonnement heeft u?


Hi @JacquesAlphen,

Als je een abonnement hebt waarbij vaste telefonie als los onderdeel op je factuur staat, zou je de optie inderdaad moeten kunnen verwijderen via je MijnKPN account :slight_smile: Je abonnement blijft dan verder ongewijzigd aangezien je alleen telefonie als losse optie verwijdert!


Ik heb het verwijderen geprobeerd zoals aangegeven in het bericht van Maja, ik zie nergens waar je dat kunt uitvinken. Hoedan? Is dan m'n vraag.


Welk abonnement heeft u?

Kunt u hier antwoord op geven?


Ik heb het verwijderen geprobeerd zoals aangegeven in het bericht van Maja, ik zie nergens waar je dat kunt uitvinken. Hoedan? Is dan m'n vraag.

Zo even uit m'n hoofd hoort dit bij de ‘extra opties’ te staan van je thuis abonnement. Zelf heb ik een ‘oud’ abonnement waar het vaste nummer niet uit te verwijderen valt, dus ik kan niet even inloggen bij mijn eigen account om de stappen na te lopen voor je.

Mocht het je echt helemaal niet lukken, en je hebt echt géén abonnement waar het vaste nummer een onderdeel van is, dan kan ik kijken of ik de optie vanaf onze kant voor je uit kan zetten. Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Naast ja naam- en adres gegevens, heb ik ook ter controle het betreffende telefoonnummer, de geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig, zodat ik deze wijziging door mag voeren :slight_smile: