Skip to main content

Goedemiddag,

 

Graag zou ik vaste telefonie uit ons pakket halen.

Wij maken er totaal geen gebruik van.

Het zit bij ons bij de extra opties maar kan het er niet uit gooien.

Iemand een idee hoe ik het eruit krijg?

Als je nog een “Alles in één” pakket hebt dan kan je het niet verwijderen. (gewoon alleen als inkomende lijn gebruiken of toestel helemaal afkoppelen).

Als je “internet + Bellen + TV” hebt dan kan je bellen gewoon uitzetten in MijnKPN.

Als je “Hussel” hebt dan kun je bellen gewoon uitzetten in MijnKPN.


Beste Peter,

 

We hebben een “internet en tv abonnement”, telefonie is als extra optie.

Dacht dat je extra optie's makkelijk uit kon zetten.


Dacht dat je extra optie's makkelijk uit kon zetten.

Dat dacht ik ook.

Veel gaat het echter niet schelen. Het is v.a. 1 juli slechts € 2 abo-kosten per maand.

Ik houd ‘m gewoon maar aan. Skypers kunnen alleen naar 'vaste’ nummers bellen. En sommigen blijven ook hardnekkig naar de vaste bellen. En dan krijgt men toch m’n mobiel omdat vast daarnaar staat doorgeschakeld. Binnen zelfde adres geen doorschakelkosten voor de gesprekstijd.


Klopt, maar voor iets wat je niet gebruikt is het toch zonde.


Er is dus geen behoefte meer aan telefonie met goede geluids kwaliteit ?

Ik krijg een sik van die “moderne” onverstaanbare dingen.

Op de radio is het ook schering en inslag, dat is vooruitgang ?


Welke moderne onverstaanbare dingen, @KeesYagi ?

Ik heb sinds kort een smartphone en die is glas- en glashelder. (belt nu via 4G en VoWifi. Maar werk(te) via 3G ook prima).
Ik dacht ook dat dat wel zou tegenvallen maar is echt prima.


Welke moderne onverstaanbare dingen, @KeesYagi ?

Bijna elke mobiel die mij belt of die ik op de radio hoor.

Ik heb sinds kort een smartphone en die is glas- en glashelder. (belt nu via 4G en VoWifi. Maar werk(te) via 3G op prima).
Ik dacht ook dat dat wel zou tegenvallen maar is echt prima.

Dan heb jij dat goed voor elkaar, maar dat is voor de gemiddelde gebruiker allemaal te veel gedoe.

Nou heb ik ook wel het vermoeden dat de microfoon bij vele telefoons va te verwerken krijgt, vocht, stof,  wat het niet beter maakt.

 

En, aanrader voor een ieder, geef je telefoon eens aan een ander om te ervaren hoe de andere kant jou hoort.

 

 


En, aanrader voor een ieder, geef je telefoon eens aan een ander om te ervaren hoe de andere kant jou hoort.

Heb ik met mijn antwoordapparaat thuis al gedaan. Ik klink aan de andere kant ook prima.


En, aanrader voor een ieder, geef je telefoon eens aan een ander om te ervaren hoe de andere kant jou hoort.

Soms vraag ik me wel eens af waar jij jouw ervaringen op baseert en hoe oud die zijn.

Ik kan ze in ieder geval niet onderschrijven.

Ik heb een OnePlus 5T en met wie ik ook bel, het geluid is altijd uitstekend.

En dan heb ik het uiteraard niet alleen over bellen naar vaste nummers maar ook naar mobiele nummers en zeer verschillende telefoons.

Hetzelfde geldt ook voor mijn vrouw en kinderen met bijvoorbeeld een Samsung A3 of een Motorola G6.


Hi @dvmeel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het een aanvullende optie is die je aan hebt staan, zou je het ook moeten kunnen uitschakelen. Is het een optie die inbegrepen zit, dan lukt dat helaas niet en dien je over te stappen op een vernieuwd abonnement.

Ik kijk in ieder geval graag even met je mee! Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Ha die Suzan,

 

Profiel aangevuld.


@dvmeel top dankjewel! Het nummer heb ik inmiddels verwijderd. Geen flauw idee waarom dit niet gelukt is via MijnKPN, maar volgens mij is het op deze manier alsnog voor jou opgelost. Of heb je hier nog andere vragen over? :slight_smile:


Beste Suzan,

Super bedankt, het is gelukt.

Heb ook al een nieuw overzicht gekregen, zie alleen dat Netflix er niet bij staat.

Is afgelopen maand ook niet afgeschreven.

Kan je hier nog iets aan doen? Alvast bedankt


@dvmeel top! Aan Netflix heb ik niet gezeten.. Kan je in jouw account van Netflix nog even kijken of de betaalmethode nog steeds via KPN verloopt?


Bij Netflix staat het goed en in ons nieuwe overzicht van KPN staat het er ook in.


@dvmeel dan zal het op de komende factuur ook weer goed komen te staan :wink:  


Top anders reageer ik wel weer :wink:

Bedankt alvast.


Reageer