Skip to main content

Na restets, nieuwe telefoon nog steeds uitvallende vaste telefonie. Exp box V10. Glasvezel. Doormeten: soms niets te zien, soms synchronisatieproblemen. Er komt monteur maar ik lees dat na 3 monteurs problemen nog steeds niet opgelost zijn. Schoonmoeder van 89, compleet onacceptabel  dit. Iemand de enige juiste oplossing?

Hi @Tenslotte, wat enorm jammer dat je schoonmoeder zoveel gedoe heeft met haar telefoon, zeker in deze rare tijden wil je telefonisch goed bereikbaar zijn :slight_frown: 

Als er al een monteur ingepland is, lijkt het me dat er al is gecontroleerd of we vanaf afstand nog iets kunnen doen om het probleem op te lossen en dat is gebleken dat dit niet het geval is waardoor het echt noodzakelijk is dat er een monteur langs komt om alles op locatie te bekijken. Het kan zijn dat een monteur iets niet direct zelf kan verhelpen waardoor er een vervolgtraject nodig is, echter is dat niet heel gangbaar en worden verreweg de meeste problemen in 1 keer opgelost door een monteur. Ik snap dus je zorgen, maar ben hoopvol dat de monteur het probleem direct op weet te lossen!


Ik heb nog geen reactie van je gezien @Tenslotte, kunnen we via deze weg nog iets voor je betekenen of heb je het wellicht al op een andere manier opgelost? Hoor het graag!


Excuus, ik vond de reactie nogal een dooddoener. Eerst maar even afwachten. Op uw eigen fora blijkt duidelijk dat dat nou net het grote probleem van dit probleem is. Van alles proberen zonder dat het opgelost is. Zelfs bij de klantenservice krijg ik tegenstrijdige antwoorden. 1: na doormeting: er is niks mis t/m de experia, het zit in uw eigen bekabeling. 2: na doormeting: ik kan niet synchroniseren dus er is iets behoorlijk mis. 3: uw telefoon is kapot, antwoord, ik heb zojuist een nieuwe gekocht, die doet het ook niet, reactie: misschien is die ook kapot. En niemand die het deert dat er een 89-jarige zonder telefoon zit en niemand weet of het aangesloten alarm nog goed werkt. Legt u mij dan maar eens uit wat ik moet doen om te voorkomen dat de monteur woensdag vertrekt zonder dat het opgelost is. NB, ook de bekabeling tot aan de stekker is door de KPN aangesloten.


Hoi @Tenslotte,

Ik snap de huivering, maar zoals mijn collega @Maja_ al heeft aangegeven zal de monteur er alles aan doen om de telefonie van jou schoonmoeder weer werkend te krijgen. Zoals je gemerkt hebt kunnen wij op afstand jou niet precies vertellen wat het probleem is. Een monteur op locatie is dan zeker de beste oplossing. In vrijwel de meeste gevallen lukt het de monteur om de storing in één keer te verhelpen. In het geval dat het niet in één keer lukt, dan zal de monteur zorgen voor de juiste vervolg stappen.

Het is begrijpelijk dat jij door berichten op het forum en andere sociale media gezonde sceptische blik op de situatie werpt, maar hopelijk begrijp je ook dat dat de eerder de uitzondering zijn dan de regel. Wanneer alles snel wordt opgelost hoeft men immers niet online om hulp te vragen :wink:. Wanneer je nog vragen hebt mag je deze altijd in dit topic stellen, want ook wij helpen jou en jouw schoonmoeder graag waar mogelijk naar een zo snel mogelijke oplossing.