Skip to main content

KPN heeft de verhuizing van mijn glasvezel abonnement gedaan. Tv en internet werken prima, de vaste telefoon daarentegen helemaal dood. In contact komen met KPN lukt mij van geen kant. Ik ben al wat ouder en via de mob telefoon lukt het niet.  

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dag @Jan 1947 wat vervelend uw telefoon niet werkt. Ik ga een medewerker vragen of hij/zij er even naar wil kijken.  De medewerker reageert hier. Misschien niet vandaag maar dan zeker morgen.  Komt goed!!


KPN heeft de verhuizing van mijn glasvezel abonnement gedaan. Tv en internet werken prima, de vaste telefoon daarentegen helemaal dood. In contact komen met KPN lukt mij van geen kant. Ik ben al wat ouder en via de mob telefoon lukt het niet.  

Zorg er wel even voor dat uw profiel volledig is gevuld. Anders kunnen de moderatoren weinig voor je doen.


Beste @Jan 1947, welkom! Wat jammer om te lezen dat het toch niet helemaal goed gegaan is met de verhuizing. Wat gaat er mis met de mobiel qua bellen? U zou via 0800-0402 in het menu van de klantenservice moeten komen. Als u daar inspreekt dat de vaste telefoon niet werkt en u dan aan de lijn blijft, zou u een collega van mij aan de lijn moeten krijgen. 

 

Natuurlijk helpen we via het forum ook graag. In dat geval is het inderdaad belangrijk dat uw forumprofiel aangevuld is met de postcode + huisnummer, evt. klantnummer en onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ mag dan het vaste telefoonnummer waar het om gaat.