Skip to main content

Beste,

Nadat u mijn thuismodus hebt upgrade, werkt onze vaste lijn niet meer . Je hebt de lijn uitgeschakeld in het router configuratie zoals je kunt zien in de schermafbeelding:

Je hebt ook de volgende wijzigingen aangebracht:

- Jullie hebben het standard beheerderswachtwoord van de router opnieuw ingesteld

- Jullie hebben het Wifi Gast-netwerk geactiveerd

- Jullie hebben het 2,4GHz-netwerk uitgeschakeld waardoor al mijn thuis apparaten die op mijn 2,4GHz wifi-netwerk zijn aangesloten, niet meer werken.

Wilt u alstublieft de vaste telefoonie ZSM activeren en bij het upgrade van het modem geen wijzigingen aanbrengen in de configuratie.

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

Heeft u de box al eens opnieuw opgestart? Als dat niet werkt: probeer hem eens te resetten. Resetknopje lang vasthouden. Wel zowat 20 seconden ofzo.


Ik raad je aan om je telefoonnummer hier weg te halen, iedereen kan hier meelezen.


Even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar @DACC , met een andere telefoon uiteraard.😉


Hi @DACC,

Ik zie dat de community je al te hulp is geschoten en hoop dat je de vaste telefoon inmiddels weer werkend hebt!


Problemen opgelost na modem ressetten


Ah, super dat het na het resetten weer in orde is en bedankt dat je het even hebt laten weten @DACC 😊