Skip to main content

Ik zie op mijn maandelijkse rekening een bedrag staan van €3,47 voor vaste telefonie. Ik gebruik deze telefoon niet om te bellen, maar alleen om gebeld te worden. Vanwaar dan dit bedrag?

mvg,

Aat Nederlof

Hallo @Aat Nederlof ,

Voor vaste telefonie betaal je altijd een Maandelijkse opslag van 1 euro of bij recente abonnementen zelfs 2 euro. 
 

Kennelijk heb jij nog wat extra’s bovenop het standaard abonnement. Heb je soms een doorschakeling gebruikt naar een ander nummer, bv een mobiel nummer? Want dan worden wel gesprekskosten in rekening gebracht. 
 

Ook het beluisteren van je voicemail gaat tegen standaard beltarief. Bij KPN € 0,14 per minuut (starttarief ook 14 cent).

Als het goed is, staat het op de factuur gespecificeerd. 


@Aat Nederlof Welkom! Wellicht heeft Noordzee het bij het rechte eind, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat staat er op het factuur als bijschrift bij dit bedrag? 
Ik kijk graag even met je mee, waar deze kosten vandaan komen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 


Ik denk dat het komt omdat ik voicemail berichten heb afgeluisterd.


Ik denk dat het komt omdat ik voicemail berichten heb afgeluisterd.

Ok, dat is een logische verklaring. 


@Aat Nederlof Dat kan inderdaad kloppen. Staat als het goed is ook wel op het factuur gespecificeerd. 


Ik denk dat het komt omdat ik voicemail berichten heb afgeluisterd.

Ok, dat is een logische verklaring. 

@Aat Nederlof 

Heb je het nog kunnen terugvinden in de specificatie op jouw factuur? 


Reageer