Skip to main content

De vaste telefoon is stuk, ik heb een abonnement voor internet en bellen. Moet ik de telefoon vervangen voor een nieuw exemplaar of kan ik zonder, maar wel met behoud Van internet en heeft dit gevolgen voor de abonnementsprijs als ik zonder kan?

 

Welke vorm van abbonement heeft u? Bij hussel kan je telefoon afmelden, bij een ander en ouder abonnement zit telefoon in de prijs maar kunt u misschien het bellen tegen lager tarief uitschakelen.

 

Vul u gegevens in en medewerkers van KPN kunnen meekijken. Een nieuwe telefoon kopen kan altijd.


Als je nog het oude “Internetplusbellen” hebt kan bellen er niet uit (maar kost het zonder gesprekskosten ook niet veel, ca € 2 per maand). Voor alleen internet dien je dan je abo naar Hussel Thuis te wijzigen.

Als je “Internet + bellen” of “Hussel Thuis” hebt kan de optie ‘vast bellen’ uitgezet worden.


Hallo @HvHattem, welkom op het KPN forum. Zie dat je al een paar antwoorden hebt gekregen van mede-users. Welk abonnement jij precies hebt kun je makkelijk zelf zien in MijnKPN en dan zelf beslissen of je het vaste nummer wilt opzeggen en enkel internet wil houden. Je ziet dan ook meteen de nieuwe prijs van het abonnement.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:  
 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! 


De vraag is beantwoord en opgelost; lukt mij nu niet om deze topic te verwijderen 


Mooi om te horen dat je vraag is beantwoord. Het topic blijft inderdaad op het forum staan. Zo kunnen naderen met een zelfde soort vraag makkelijk ook een antwoord vinden. Je hoeft dus niets te verwijderen!