Skip to main content

Ik heb een pand waar geen telefoonkabel is aangesloten. Hoeveel kost het om een nieuwe telefoonkabel aan te sluiten die het pand ingaat?

Vul u profiel aan met persoonlijke gegevens zodat medewerkers met u mee kunnen kijken. Het netwerk aanleggen gebeurd regio gevonden door verschillende uitvoerende partijen al is KPN netwerk bijvoorbeeld voor glasvezel erg veel gehoord op dit forum.


Het gaat om het pand aan de Sint Janstraat 7 in Laren. Dit pand ligt direct aan de stoep en heeft dus geen voortuin. Ik hoor graag hoeveel het ongeveer kost (dus een schatting) om een vaste aansluiting te maken voor de telefoon van de straat naar het pand?


Mijn kennis stopt hier en laat het vooral aan een medewerker van KPN over die over enkele dagen zal reageren met een inhoudelijk antwoord. U wilt een telefoonkabel voor het bellen of ook voor overige diensten van KPN?


Voor dit adres kan je direct een abonnement aanvragen. Het adres staat namelijk wel gewoon in de administratie. Als er geen kabel of ISRA punt aanwezig is wordt de aannemer van KPN (Volker Wessels) aangestuurd om de kabel alsnog naar binnen te brengen, 

Naar mijn weten zijn daar momenteel geen kosten aan verbonden.

 

Als het adres in het geheel niet bekend is in de netwerkadministratie dan moet dit via mijnaansluiting.nl en ontvangt u een offerte.

 


Er ligt inderdaad een kabel maar deze is erg oud, uit de jaren 80 of 90. Zal deze dan sowieso vervangen moeten worden?

Schakelen jullie Volker Wessels in of moet ik ze zelf bellen, hoe werkt dit?


Dat is voor koperkabel begrippen niet oud..

Niks zelf doen maar gewoon een abonnement aanvragen bij KPN


Is er helemaal geen aansluiting of dacht u dat glasvezel aanwezig moet zijn? Koper gaat al jaren mee en zal voorlopig nog wel even blijven.


Ok, dan zou ik graag de koperkabel willen laten opgraven door Volker Wessels.

Hoe kan ik dit aanvragen?


Dat staat in het antwoord hierboven in groen. Een abonnement aanvragen. Dan wordt het proces in gang gezet en er contact met je opgenomen door Volker Wessels.

Meer is het echt niet.


Reageer