Skip to main content
Antwoord

Vaste telefoon aansluiten lukt niet, melding: “Aanmelden mislukt”

• June 29, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik probeer een telefoon aan te sluiten (vaste lijn). Maar als ik mijn handset wil verbinden krijg ik steeds de melding: “Aanmelden mislukt” - zou er iemand kunnen meekijken?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Toos Hensels, welkom op de community. Ik ben ook benieuwd waar je de handset mee probeert te verbinden. Is dat met het basisstation of met iets anders? In de basis kan je het basisstation verbinden met het modem (de KPN of Experia Box) en daarna de handsets verbinden met het basisstation. Is dat de situatie? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Je hebt dat niet genoemd dus we weten het nog niet precies.

Als je er meer over kunt vertellen kunnen we met je meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 29, 2025

Beste ​@Toos Hensels dat ligt niet aan KPN, je handset kan niet verbinden met het basisstation,  daar moet je even naar kijken.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 29, 2025

Waarmee probeer je jouw handset te verbinden?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Toos Hensels, welkom op de community. Ik ben ook benieuwd waar je de handset mee probeert te verbinden. Is dat met het basisstation of met iets anders? In de basis kan je het basisstation verbinden met het modem (de KPN of Experia Box) en daarna de handsets verbinden met het basisstation. Is dat de situatie? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Je hebt dat niet genoemd dus we weten het nog niet precies.

Als je er meer over kunt vertellen kunnen we met je meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.