Skip to main content

Goedemiddag,

Deze maand ben ik gebeld door KPN met een aanbieding, waardoor de maandelijkse lasten lager zouden worden. Ik heb daar mee ingestemd, omdat mij verzekerd werd dat er verder niks ten nadele zou veranderen aan mijn abonnement. Nu zijn de maandelijkse lasten inderdaad (iets) lager, maar blijkt ineens dat mijn vaste telefoonnummer ook is afgesloten. Dat is niet gemeld in het telefoongesprek en vind ik uiterst vervelend. Wat gaat er mis?

Met vriendelijke groet,

Fam. Gort

In uw vorige abonnement was telefonie waarschijnlijk een vast onderdeel. In uw huidige abonnement is het een aparte optie die 2 euro per maand kost. Mogelijk is deze optie weg gelaten. Dit kunt u nakijken in MijnKPN. Het kan ook zijn dat het gewoon niet werkt.


Hi @1117,

Ik kijk graag even hoe het er voor staat met de telefonie, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Bij dezen gedaan.


Bedankt, ik zie dat het nieuwe abonnement zónder telefonie actief is, wat dus helemaal niet jullie bedoeling is begrijp ik :frowning2:

De bestelling is destijds behandeld door een speciale afdeling en die heeft de volgende notitie achtergelaten: ‘Mocht de klant verder nog vragen hebben m.b.t. de order kan deze contact opnemen met: mkb-servicedesk@kpn.com of via telefoonnummer 020-2205242.’ Zou je daar eens heel willen mailen of bellen? Je komt dan direct bij de juiste partij terecht om deze kwestie bij neer te leggen!