Skip to main content

Mijn telefoon nummer is **********. Telefoon staat in gesprek. Modem al 2x gereset dat help niks. telefoon opnieuw aangekoppeld helpt niks. basisstation stroomloos gemaakt en gereset helpt ook niet. ben nu out off options.  Wat kunnen jullie doen?

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

Hoi ​@Simon B 

Welkom op de community van KPN.

Zo te zien heb je al van alles gedaan, om de vaste lijn weer werkend te krijgen, alleen zonder resultaat.

In dat geval adviseer ik je om even contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, zodat een medewerker kan nagaan waarom jouw vaste telefoonlijn niet werkt, en dit voor je kan oplossen.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen per week

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing met mijn vaste telefoon.

Hallo ​@Simon B, welkom hier! Erg vervelend om zonder telefonie te zitten. Ik heb een vraag voor je. Heb jij een Experia Box V10 thuis? En heb hij, voor dit begon, een update gehad van dat modem?

Je geeft al aan dat een reset niet hielp. In het algemeen kan ik je onze servicetool voor problemen met vaste telefonie aanraden. Die kan op afstand instellingen controleren en herstellen.

Mocht het daarmee ook niet opgelost raken, dan kom ik ook terecht bij het advies dat Michel al gaf: contact met mijn collega's van de rechtstreekse klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Reageer