Skip to main content

Geachte

 

Een dag of 10 - 12 is mijn vast nummer continu in gesprek. als ik probeer te bellen vanaf de vast naar een nummer begint het met in bezettoon.

Bel ik vanaf mijn mobiel naar vaste lijn zelfde verhaal.

Kreeg wel melding dat er iets met updates van modem zou worden aangepast.

na die tijd is de telefoon eigenlijk niet meer zoals hij voorheen was.

Ander detail.

 

Mijn ip Adres staat op de bilt lijkt het op (dat ik in Eindhoven woon) oa bij buienradar of andere sites staat hij ook op die regio

 

Mijn klantnummer (eerst cijfer weggelaten) woonplaats is Eindhoven..

 

001200401

mijn 040 eindigt op 763

 

Waar zou het aan kunnen liggen. heb het modum paar keer stekker er uit gehaald. glasvezel modem er een tijdje uit gehad. maar het lijkt niet te werken hij blijft in gesprekstoon aangeven.

 

Bedankt alvast.

 

Hoi @Hans V D Wel! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je bericht. 10-12 dagen een in gesprek toon, is niet goed. Welk modem heb je en -mocht je modem 2 telefoonpoorten hebben- op welke poort zit je telefoon aangesloten? 

Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en telefoonnummer is voldoende. Het telefoonnummer kun je toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag


Bedankt voor de snelle reactie

 

experia box v10

 

telefoon staat op line 1

 

Er brand trouwens geen lampje bij line 1 of line 2. 

 

ga zo de gegevens doorvoeren.


Het is doorgevoerd via profiel


Geachte

Telefoon doet het nu weer. 

Bedankt voor de snelle reactie en service :)

Mvg

Hans.

 


Haha, Yes! Ik had al zo'n vermoeden. Fijn dat het weer werkt:blush:


Ik heb een insprek toon vaste telefoon, batterijen vervangen,  van het modem afgehaald enz, maar het heeft niet geholpen

   Gr Els 


Hallo Els, Bedankt voor je reactie hier. Heb jij ook een V10 modem of gebruik je een andere? Op welke poort is de telefoon aangesloten? 
Ik kijk ook graag met jou mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel net als Hans V D Wal heeft gedaan en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en telefoonnummer is voldoende. Het telefoonnummer kun je toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

Hoor graag!


Ik heb het ingevuld    V10 modem hebben wij


We hebben elkaar net gesproken over de vaste telefoon, dus het is opgelost! :grinning:


Helemaal blij en bedankt voor snelle hulp. Complimenten