Skip to main content
Antwoord

vaste telefoon doer het niet

• August 29, 2020
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo ik ben bij een cliënt de vaste telefoon doet het niet meer en mw haar alarm die hierop aangesloten staat ook niet 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Tj0607, wat naar dat de telefoon en daardoor óók het alarm het niet doen :slight_frown: Ben je nog steeds/weer bij je cliënt aanwezig? Het duurt hier altijd even voordat we kunnen reageren, daarom geef ik je het nummer van onze klantenservice: 0800 0402. Als jij (of iemand anders) daar naar toe belt, kan direct de lijn door worden gemeten om te kijken waar de storing door wordt veroorzaakt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• August 29, 2020

Hallo @Tj0607 , welk merk en type modem gaat het om?

als er niets op de Phone1-aansluiting is aangesloten en je belt naar dat nummer, gaat de telefoon dan wel gewoon over? Zo ja, dan ligt het aan de aangesloten telefoon-apparatuur.

Zo nee, dan kan het resetten van het modem een oplossing zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 29, 2020

Wat voor modem het is weet ik niet, het is van een cliënt. De telefoon gaat niet over, resetten al geprobeerd maar dat is niet gelukt

• August 29, 2020

Wat voor modem het is weet ik niet, het is van een cliënt. De telefoon gaat niet over, resetten al geprobeerd maar dat is niet gelukt

Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2020

Hi @Tj0607, wat naar dat de telefoon en daardoor óók het alarm het niet doen :slight_frown: Ben je nog steeds/weer bij je cliënt aanwezig? Het duurt hier altijd even voordat we kunnen reageren, daarom geef ik je het nummer van onze klantenservice: 0800 0402. Als jij (of iemand anders) daar naar toe belt, kan direct de lijn door worden gemeten om te kijken waar de storing door wordt veroorzaakt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 3, 2020

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om de storing te verhelpen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel