Skip to main content

Hallo ik ben bij een cliënt de vaste telefoon doet het niet meer en mw haar alarm die hierop aangesloten staat ook niet 

Hallo @Tj0607 , welk merk en type modem gaat het om?

als er niets op de Phone1-aansluiting is aangesloten en je belt naar dat nummer, gaat de telefoon dan wel gewoon over? Zo ja, dan ligt het aan de aangesloten telefoon-apparatuur.

Zo nee, dan kan het resetten van het modem een oplossing zijn.

 


Wat voor modem het is weet ik niet, het is van een cliënt. De telefoon gaat niet over, resetten al geprobeerd maar dat is niet gelukt


Wat voor modem het is weet ik niet, het is van een cliënt. De telefoon gaat niet over, resetten al geprobeerd maar dat is niet gelukt

Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


Hi @Tj0607, wat naar dat de telefoon en daardoor óók het alarm het niet doen :slight_frown: Ben je nog steeds/weer bij je cliënt aanwezig? Het duurt hier altijd even voordat we kunnen reageren, daarom geef ik je het nummer van onze klantenservice: 0800 0402. Als jij (of iemand anders) daar naar toe belt, kan direct de lijn door worden gemeten om te kijken waar de storing door wordt veroorzaakt!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om de storing te verhelpen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel