Ik heb gisterenmiddag 18.06 gebeld met KPN klantenservice over dit eigenaardige probleem:
Als ik met mijn mobiel naar mijn moeder bel op haar vaste lijn, gaat de telefoon niet meer over. Ik heb haar telefoon doorgespit, maar geen enkele instelling gevonden die dat kan veroorzaken. Ik heb mijn contact verwijderd, weer erin gezet, hele ding gereset. Krijg het niet voor elkaar dat de bel weer overgaat. Bel ik met een andere telefoon, dan is er niks aan de hand.
Gisteren bel ik met de KPN klantenservice, en bespreek dit eigenaardige probleem, maar na enige minuten viel het geluid weg en even later alleen nog maar ruis over de lijn. Na 3 a 4 minuten heb ik opgehangen en werd direct weer teruggebeld door KPN klantenservice. Ik neem op, maar krijg wederom alleen ruis te horen. Na een minuut maar weer opgehangen.
Daarna belde ik weer zelf terug, kreeg iemand anders. Die zei me me eigenlijk niet te kunnen helpen. Ik heb nog de modem gereset op zijn verzoek. Ik moet alleen nog een andere vaste telefoon testen.
Allereerst: Heef iemand een idee waar ik moet zoeken met dit probleem, en ten tweede: Waarom krijg ik alleen maar ruis te horen van de KPN klantenservice? ik heb daar ook na terugbellen geen antwoord op gehad.