Skip to main content

Beste,

Mijn vaste telefoon geeft al enkele dagen de in gesprektoon wanneer daar naartoe wordt gebeld

@Jan Teunissen  Welk modem heb je precies en als je inlogt op je modem zie je dan ook je telefoonnummer  staan.

Experia Box v10

@Jan Teunissen  De V10 heeft 2 mogelijkheden voor een  telefoon aansluiting heb je ze beiden al geprobeerd.

Wellicht heeft je V10 een nieuwe software ontvangen

Ik meen vorige week is zijn er werkzaamheden geweest door KPN en was er internetstoring. Heb daarna ook opnieuw mijn V10 moeten installeren en apparaten moeten koppelen. Het zou kunnen dat ook vanaf dat moment mijn telefoon de in gesprektoon geeft.

@Jan Teunissen je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 en inspreken dat je storing hebt

Laat je hier even weten of het gelukt is

Hoi ​@Jan Teunissen . Heb je nog contact gehad met de klanten service?

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen:

Contact en klantenservice | KPN

Klantenservice constateerde dat het probleem mijn telefoon zou betreffen. Heb nu een andere telefoon waarvan ik waarschijnlijk morgen kan zeggen of het probleem is opgelost. 

Klantenservice constateerde dat het probleem mijn telefoon zou betreffen. Heb nu een andere telefoon waarvan ik waarschijnlijk morgen kan zeggen of het probleem is opgelost. 

Nou ben ik ook wel benieuwd .  Was het het toestel of pakken we hier de analyse verder op?

Reageer