Skip to main content

Mijn vaste telefoon heeft weer eens kuren. Als de telefoon overgaat wanneer ik van buiten gebeld wordt, neem ik de hoorn op en hoor ik helemaal niets terwijl de beltoon door gaat alsof ik de telefoon niet heb opgenomen. Rararara hoe kan dat???

Hallo @Pop-up op t.v. kun je wel me de vaste telefoon bellen naar je mobiel en omgekeerd niet?

Geef het modem eens een fabrieks-reset, gaat het nu goed?

 

 

 


Hoi JanD, van vast naar mobiel gaat ook niet want ik krijg geen toon op mijn vaste toestel.

Het modem een fabrieks-reset geven kan ik nog proberen maar dat moet ik eerst gaan uitzoeken hoe dat moet. In ieder geval reuze bedankt voor je snelle reactie. 


Als je de hoorn oppakt en hij blijft gewoon overgaan…. dan lijkt me iets mis met de telefoonset zelf. En niet met de experiabox.

Is het een draadloze telefoon? Is er wel nog wat weergegeven op de display van de handset als je opneemt?

Welk type experiabox heb je?
Welke draadloze telefoon?


Hoi Peter,

Nee, het is geen draadloze telefoon. De experiabox is ook van KPN. Intussen heb ik een oplossing gevonden d.m.v. een doorschakeling naar mijn mobiel. Maa ik denk erover om de vastee lijn maar helemaal op te zeggen. Het is niet de 1e keer dat ik trammelant heb met verbindingen bij KPN.

In ieder geval erg bedankt voor jullie hulp.


Graag gedaan.


Ikzelf gebruik de vaste lijn al lang niet meer om uit te bellen. Veel te duur ten opzichte van de mobiele met onbeperkt bellen abonnement.

Het vaste nummer heb ik nog wel, maar is alleen inkomend en doorgeschakeld naar de mobiel. Omdat beide nummers op een huishouden zitten zijn er geen door geschakelde kosten.


Mijn mobiele abonnement is niet van KPN, dus kan ik beter de vaste telefoon opzeggen. Je moet dat kennelijk telefonisch doen. 


Hallo @Pop-up op t.v. je zou in MijnKPN kunnen kijken of je de vaste telefoon bij je abo's uit kunt vinken, anders moet je inderdaad even bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Succes.

 


 


Hoi @Pop-up op t.v.! Ik zie dat je al reacties hebt gehad. Mocht het nog niet gelukt zijn om de vaste telefonie op te zeggen, dan kun je dit inderdaad telefonisch doen (0800-0402 op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00). Mocht je toch willen kijken of we vaste telefonie weer aan de praat kunnen krijgen, laat het hier dan ook gerust weten. Dan pakken we het verder met je op! 


Hoi Sanne, dank je wel voor je reactie, maar de opzegging is al in gang gezet. Vanaf 1 november gaat het in en intussen blijft mijn vaste lijndoorverbinding naar mijn mobiel intact. Dus het is in feite opgelost. 


Helemaal goed, dank voor het terugkoppelen!Â