Skip to main content

Vaste telefoon geeft in gesprek bij poging tot bellen en ook komt er niks binnen

Hallo @Klas1950 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en in welke phone-poort heb je de telefoon aangesloten???

Type modem Experia Box  v10A       groene phone poort 

Type modem Experia Box  v10A       groene phone poort 

De 10a heeft inderdaasd maar 1 telefoonpoort.

Heb je al eens een andere telefoon geprobeerd?

Als je inlogt in de modem zie je dan wel een geactiveerd vast nummer staan?

Zo nee, dan even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Geef als steekwoord op ‘geen vaste telefoon’.

Succes.

Jan D  bij deze mijn dank , ik heb een oude telefoon opgezocht en zowaar   hij doet het Nu even op mn gemak uitzoeken waar de storing in het originele zit nogmaals dank

Jan D  bij deze mijn dank , ik heb een oude telefoon opgezocht en zowaar   hij doet het Nu even op mn gemak uitzoeken waar de storing in het originele zit nogmaals dank

Goed om te lezen dat de aansluiting op zich goed is.

Graag gedaan uiteraard.

Welkom op de community @Klas1950, dat klinkt inderdaad alsof het toestel het niet goed doet. Hopelijk heb je het in het originele toestel kunnen vinden, en kan je die nu ook weer gebruiken.

helaas vreemd zodra ik de originele telefoon weer gebruik komt er een signaal onder in het scherm

een doorkruiste O of nul en ] erachter 

Die melding zegt mij niets, maar mogelijk kan de handleiding van het toestel daar meer over zeggen?

Ik weet niet wat voor toestel het is, als het bijvoorbeeld een DECT toestel is zou het kunnen zijn dat de handset(s) niet met het basisstation verbonden zijn.

Reageer