Hallo,
Ik heb een klein probleempje met betrekking tot vast bellen.
Even korte voorgeschiedenis. Ik ben pakweg twee weken geleden overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel 1gbit met itv.
Omdat ik allemaal horrorverhalen hoorde over kpn itv heb ik ziggo nog even een maandje aangehouden. KPN itv zowel de smart tv app als de arris box geven goed beeld in mijn ogen wat een hele opluchting was.
Nu heb ik van de week ook KPN vaste telefonie toegevoegd aan m'n abonnement met nummerovername. Die zou vanaf vandaag actief zijn. Nu werkt de lijn wel(krijg kiestoon) maar als ik naar m'n nummer bel krijg ik de in gesprek toon, en hetzelfde als ik bel van m'n vaste telefoon naar mobiel.
Nu staat vaste telefoon bij m'n producten als ik inlog, nummer klopt ook. Maar als ik in m'n Experia v12 modem/router inlog, staat er bij telefoon "not registered".
Alle lampjes zijn groen op de Experia v12 behalve telefoon, en het telefoon stekkertje heb ik in port 1 gedaan.
Ik heb m al aan en uitgezet overigens, maar na 12uur nog steeds die in gesprek toon.
Kunnen jullie me helpen? Heb me gegevens in m'n profiel aangevuld en m'n nummer in de opmerking geplaatst zodat jullie meer kunnen zien aan jullie kant.
Met vriendelijke groet,
Jan de Groot