Skip to main content

Vaste Telefoon werkt niet meer, diverse soorten telefoons geprobeerd. Heeft wel gewerkt. Telefoon stond op voice mail, gek. Ook na dat dit uit gezet is, geen vaste telefoon. Modem gereset naar fabrieksinstellingen. Op de modem KPN (oude telfort) brandt er geen lampje bij phone. Ik kan dit ook niet aanzetten.

Hoi @Peter_63, welkom op het forum! Goed dat je dit aankaart, zonder telefonie is niet handig. Lampje uit wijst erop dat het probleem waarschijnlijk wat dieper zit. Graag wil ik dan ook even meekijken. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan pakken we dit met je op.


@Peter_63, we hebben niets meer van je vernomen. Heb je tussentijds nog een oplossing kunnen vinden?


Hallo Allemaal, ik was even niet in de gelegenheid om te reageren. 

Ik heb contact gehad met KPN over de vaste lijn en ook over de laatste update. 

Aangezien er ook een Ether netpoort kapot is, wordt er een nieuw modem toegestuurd.

Nee het is nog niet opgelost maar met een beetje goede wil deze week wel. 


Dat klinkt dan inderdaad als een goede vervolgstap @Peter_63. Kan je het modem vandaag al ophalen, of morgen? Laat je ons weten hoe het gaat als je die hebt aangesloten?


Een update:

Woensdag nieuwe modem opgehaald en aangesloten.

Helaas Phone lampje ging ook hier niet branden.

Na de KPN gebeld te hebben, en een paar testjes. Is er een ticket aan gemaakt voor de mensen die er echt verstand van hebben.

Vandaag brand het phone lampje en de vaste telefoon werkt weer naar behoren. 

In ieder geval is het nieuwemodem geschikt voor glasvezel. 


Goed om te horen dat het nu weer werkt, @Peter_63, bedankt dat je dit nog even hebt laten weten :)