Skip to main content

Ik hoop dat een moderator dit leest. Ik heb 3 maanden geleden mijn adsl abonnement van adsl naar fiber om laten zetten. Nu wil ik de optionele vaste telefoon opzeggen. Dit is onmogelijk om via mijn kpn te doen. Extra bijbestellen gaat natuurlijk prima maar opzeggen kan dus niet.

ik hoop dat het via het forum lukt

 

Klantenservice al geprobeerd 0800-0402?


Mogelijk heeft u nog een ouder Alles-in-1 pakket waar telefonie een vast onderdeel van is. Wilt u echt van de telefonie af, dan zult u het abonnement om moeten zetten naar Hussel. Het is maar de vraag of je dan goedkoper uit bent.


Hoi @Glasvezelbart,
Heb je mijn telefonische collega's bij 0800-0402 al gesproken? Ik zie dat telefonie nog aan staat op je abonnement. Ik vermoed dat het wijzigen niet lukt omdat je abonnement inderdaad al wat ouder is. Ik zie dat je twee telefoonnummers hebt. Wil je die allebei opzeggen? Als het goed is kan ik dat voor je wijzigen. Als je specifiek 1 nummer wilt opzeggen/verwijderen, zou je die dan met toelichting willen toevoegen aan je profiel?


Hallo Thomas,

 

bedankt voor je hulp. Ik wil ze graag allebei opzeggen. De telefoon werkt niet. Blijkbaar is het erg lastig als je een eigen modem gebruikt.

Na 3 maanden van alles proberen geef ik het op en wil ik telefonie stoppen. Scheelt toch weer 2x €2,50.

 


Ah okay. Ik heb ze opgezegd, je krijgt hier dadelijk nog een bevestiging van!


Dank je wel Thomas, dat ging snel en eenvoudig!


Ook ik wil onze vaste telefoonlijn opzeggen. Via mijn-kpn is dit niet te regelen….. Hoe kan dit wél worden gedaan?


Goedemiddag @covu1962, ik zie dat je vanochtend mijn collega's al gesproken hebt en het inmiddels geregeld is.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Beste Thomas,

Inderdaad, het is voor mekaar. Dank alsnog voor je reactie. 

Groet, CoosÂ