Skip to main content

Onze vaste telefoon valt steeds uit. Wanneer we bellen naar KPN moeten we steeds een aantal stappen doornemen (steeds dezelfde) met als resultaat dat hij gereset wordt. Dan doet hij het weer even (een dag gemiddeld). Als we aangeven dat dit niet helpt, zegt de medewerkster dat ze helaas toch deze stappen door moet nemen en uiteindelijk dat hij het “ voor nu toch weet doet".

Wij zijn het zat en willen graag een oplossing! Graag advies!

Hoi @Mimmo ,

Welke modem heb je?


Experia box v10


EDit:

De handset 2 min stroomloos maken wil ook wel eens helpen.


Ik heb al gedaan.  Meer keer gedaan maar blijft niet aan houden.


Ah ok,

Ik heb je er een privébericht over gestuurd!

 


Hoi @martijn197108 , denk je aan de community huisregels :innocent: ?

De bedoeling van het forum is juist, dat iedereen mee kan helpen en dus kan delen in de discussie.


Hoi @Mimmo, niet fijn dat je telefoon het steeds niet doet. Logisch dat je een blijvende oplossing wilt hebben. Goed dat je het aankaart! 

Ik zie dat je al een stukje op weg geholpen bent. Resetten van het modem helpt maar tijdelijk en resetten van de handset helpt ook niet. Wat gebeurt er op het moment dat de telefoon uitvalt? Wat hoor je als je op dat moment wilt bellen? Vul je daarnaast ook je gegevens alvast in je forumprofiel in? Dan kan ik de verbinding voor je nakijken.

 

Hoi @martijn197108 , denk je aan de community huisregels :innocent: ?

De bedoeling van het forum is juist, dat iedereen mee kan helpen en dus kan delen in de discussie.

Dankjewel @RBxx, dit is zeker de bedoeling niet. @martijn197108 het is prima om anderen te helpen, echter op het openbare deel van het forum: in topics. Dat is zoals je al prima weet het doel van het forum, zodat ook andere bezoekers ermee geholpen zijn.

@Mimmo Ben je verder gekomen met de hulp van Martijn? Zo ja, kan je delen wat er besproken is? Een tip; deel geen persoonlijke gegevens met andere bezoekers in privéberichten. Je kunt jouw persoonlijke gegevens kwijt in het afgeschermde gedeelte van je forumprofiel. Zo kunnen alleen wij als moderators, die werkzaam zijn voor KPN, bij jouw gegevens en weet je zeker dat het in goede handen is.


Ik heb niet om gegevens gevraagd hoor:wink: Alleen een tip gegeven.


Maar dat kan ook hier in het topic Martijn en dan hebben (toekomstige) meelezers er ook wat aan.


Maar dat kan ook hier in het topic Martijn en dan hebben (toekomstige) meelezers er ook wat aan.

Lijkt me niet handig als iedereen dat massaal gaat doen,Dit is meer als laatste optie.Dan gaan mensen dat misschien als 1e stap zien en dat is het niet.


ik heb weer opgebeld en nu komt  een monteur langs, dan hoop ik dat geen kosten aan verbonden er zijn, dank u aan iedereen dat heeft me gesteund.


ik heb weer opgebeld en nu komt  een monteur langs, dan hoop ik dat geen kosten aan verbonden er zijn, dank u aan iedereen dat heeft me gesteund.

Top,Laat je het weten?


ik heb weer opgebeld en nu komt  een monteur langs, dan hoop ik dat geen kosten aan verbonden er zijn, dank u aan iedereen dat heeft me gesteund.

Goed om te horen. Ik neem aan dat je telefonisch de manier van aansluiten en situatie thuis doorgelopen hebt. Er zijn alleen kosten aan een monteursbezoek verbonden als er een fout in huis zit, bijvoorbeeld in de manier van aansluiten. Die kans lijkt me niet groot nu. Laat je ons weten hoe het afgelopen is?


het probleem is opgelost!!!

KPN heeft een nieuw modem gestuurd en nu doet alles zoals het moet..

 

aan alle bedankt voor jullie reactie..


Fijn om te horen @Mimmo en dankjewel voor het delen! Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.