Skip to main content

Beste WimBeltman, mijn oma (van 100) zit al sinds 2 april zonder vaste telefoon...ik heb er geen woorden meer voor. Vandaag zou er WEER een monteur komen om het op te lossen, niet geweest en ook niet opgelost dus. Ik geef het op. Al zoveel energie in gestoken.Ik ga morgen eenĀ andere provider bellen.Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ā Ik had het zelf ook graag anders gezien, @Jo en Jo.Ā :slight_frown:Ā Ik begrijp dat er op 25 mei toch een glasvezel aansluiting wordt gerealiseerd, dat is fijn. Heb je tijdens het plaatsen van de bestelling gekozen voor nummerbehoud? Dan zal het nummer behouden blijven. Het nummer is nu nog actief, al kan deze momenteel niet gebruikt worden.

Als er nog geen nummerbehoud is aangevraagd, dan kunnen we dat achteraf nog doen, maar dan verloopt het proces iets anders. Jouw oma krijgt dan eerst een nieuw nummer. Vervolgens kunnen we een tweede telefoonnummer aanvragen en hiervoor nummerbehoud aanvragen. Vervolgens kan het nieuwe nummer dan weer opgeheven worden, zodat jouw oma Ć©Ć©n nummer overhoudt. Maar goed, laten we hopen dat dit niet nodig zal zijn!


Ā Ik had het zelf ook graag anders gezien,Ā @Jo en Jo.Ā :slight_frown:Ā Ik begrijp dat er op 25 mei toch een glasvezel aansluiting wordt gerealiseerd, dat is fijn. Heb je tijdens het plaatsen van de bestelling gekozen voor nummerbehoud? Dan zal het nummer behouden blijven. Het nummer is nu nog actief, al kan deze momenteel niet gebruikt worden.

Als er nog geen nummerbehoud is aangevraagd, dan kunnen we dat achteraf nog doen, maar dan verloopt het proces iets anders. Jouw oma krijgt dan eerst een nieuw nummer. Vervolgens kunnen we een tweede telefoonnummer aanvragen en hiervoor nummerbehoud aanvragen. Vervolgens kan het nieuwe nummer dan weer opgeheven worden, zodat jouw oma Ć©Ć©n nummer overhoudt. Maar goed, laten we hopen dat dit niet nodig zal zijn!

Hoi Denise. Ja er is met nummerbehoud aangevraagd. Kreeg bericht dat het pakket onderweg is. Wordt vervolgd...


Dan vertrouw ik erop dat het helemaal goed moet komen! Mocht je mijn hulp nog ergens bij nodig hebben, laat het gerust weten.


Dan vertrouw ik erop dat het helemaal goed moet komen! Mocht je mijn hulp nog ergens bij nodig hebben, laat het gerust weten.

Hoi Denise_, sinds gisteren is alles weer werkend!!! Oma heeft inmiddels de halve wereld afgebeld, na twee maanden afgesloten te zijn geweest van haar buitenwereld.
Ā 

Vorige week wasĀ er trouwens wel een monteur geweest die haar analoog weer had aangesloten...wonderlijk. Mij werd steeds verteld dat dat niet kon.
Ā 

Wilde je laten weten dat alles het nu dus weer doet. En dankzij het eeuwige geduld van mijn oma, nog steeds KPNĀ klant.Ā 

Ā 


@Denise_Ā geniet van een weekje vrij! Heel fijn dat alles weer eindelijk werkt en je Oma weer lekker heeft kunnen bellen! Ik ben even nieuwsgierig: met welk nummer belt ze nu; is nummerbehoud al gelukt?


@Denise_Ā geniet van een weekje vrij! Heel fijn dat alles weer eindelijk werkt en je Oma weer lekker heeft kunnen bellen! Ik ben even nieuwsgierig: met welk nummer belt ze nu; is nummerbehoud al gelukt?

Ja Shyrin, nummerbehoud is ook gelukt. Het nummer was ook gewoon de hele tijd actief.


@Denise_Ā Namens mijn Oma en mij, bedankt voor jouw inzet! En ook hartelijk dank voor de mooie bloemen. šŸ‘šŸ¼