Op het modem gaat het lampje van de verbinding niet meer aan.
Er is dan ook GEEN verbinding.
Als ik op de site van KPN doorvraag krijg ik steeds foutmeldingen.
Bellen gaat helaas ook niet.
Op het modem gaat het lampje van de verbinding niet meer aan.
Er is dan ook GEEN verbinding.
Als ik op de site van KPN doorvraag krijg ik steeds foutmeldingen.
Bellen gaat helaas ook niet.
Heb je de Box12 al even 1 minuut stroomloos gehad. Heeft bij mijn bovenburen al 2 keer geholpen.
Beste Peter,
Nu heb ik 1 minuut gewacht met herstarten. (Was eerst 10 sec) En, oh wonder, ik kan bellen.
Bedankt!
Ja. Het geheugen moet eerst even leeglopen. 10 seconden is te weinig om die interne spanning naar 0 te laten gaan.
Oké. het was even top. Maar ……. Nu heb ik wel telefoon, maar geen Wifi meer.
Nog maar eens herstart met minstens 1 minuut van de stroom af.
Wat een hopeloos gedoe bij de KPN. Op de informatiesites van KPN krijg ik steeds Fout 404.
Bellen naar 0800-0402 met “ik wil een medewerker” spreken schijnt een persoon op te leveren.
Wat dat zeker doet is binnen 15 minuten nogmaals bellen en de vraag “belt u voor hetzelfde” met JA te beantwoorden.
Gelukkig gebruik ik zélf die poepdure vaste telefoon niet meer. Mobiel is in the end véél goedkoper (met o.a. onbeperkt bellen NL+EU voor maar 1 euro extra bij alle mobiele abonnementen).
Ha Peter,
Ik heb 0800-0402 gebeld en ben daarmee zeker een uur bezig geweest. Stekkertje erin, stekkertje eruit, herstarten etc.
Na al dat onder begeleiding heen en weer gepruts komt er nu een monteur, want niets hielp.
Over die telefoon ga ik nadenken.
Bedankt,
Hoi
Vaak is het zo dat als je één van de diensten nog wel hebt, zoals nu vaste telefonie, maar dat een andere dienst niet werkt, het modem even niet meewerkt. Wat dan wel wil helpen is om het modem een hard reset te geven, maar wellicht heb je dat al geprobeerd met de medewerker aan de telefoon. Zo niet, dan raad ik je echt aan om dat te doen en hieronder lees je hoe je dat kunt doen.
Wat je ook kunt proberen is het stappenplan op onze website die helpt bij het analyseren en verhelpen van een verbindingsprobleem. En anders is het even wachten op de monteur, want die gaat je sowieso helpen bij het geheel oplossen van je problemen.
Ha Arjan,
Er is een opgewekte monteur van KPN langs geweest en die heeft het probleem opgelost.
Wij zijn weer blij en kunnen alles naar wens gebruiken.
Bedankt,
Frank
Fijn dat de monteur de storing kon oplossen
Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.