Skip to main content

Onze vaste lijn is dood 2×contact gehad met medewerker nu 5 dagen verder en nog steeds niks gehoord waneer komt de monteur langs 

Hoi @Miamia, wat naar dat jouw telefoon al 5 dagen niet werkt! Dat is niet goed natuurlijk. Dit is je eerste bericht hierover op het forum, daardoor weet ik alleen wat jij me in dit bericht vertelt hebt. Zou je kunnen toelichten wat er precies met de telefoon is, wat gebeurt er bijvoorbeeld als jij gebeld wordt, wat hoort de andere partij? Heb je zelf ook al dingen geprobeerd, zoals een reset van het modem of met een ander telefoontoestel testen?


Hoi Jasper uw collega's hebben dit voor nu opgelost vanmiddag komt er een monteur mvg mirand doeze


Helemaal goed @Miamia, laten we dat dan even afwachten en er vanuit gaan dat hij het kan verhelpen.


Nou gewacht tot half 5 nog geen monteur weer contact  opgenomen met kpn ja hij kwam wel om 16:58 mail dat de monteur morgen komt tussen 15:00en17:00 maar we moeten werken er is niemand thuis vandaag een extra vrije dag gepakt en niemand komt dan krijg je een bericht dat ie morgen komt bel ik op dat dat niet gaat je kan verder niks inspreken er wordt gezegd de monteur wordt afgezegd maar waneer komt ie nu al een week zonder vaste telefoon maar wel betalen voorv4 weken ik vind dit toch n beetje oplichting nu graag een reactie terug waneer de monteur wel komt mvg miranda doeze


Ik vind t toch triest dat kpn zo met de klanten omgaat snap wel dat vele mensen overstappen alles.is zo slecht geregeld van t kasje naar de muur ik denk dat ook ik beter kan gaan zoeken na n anders provider zeer jammer dit


Nu voor de 15de keer gebeld nog geen stap verder wel 100 euro lichter door kpn


Ik ben alweer 7 uur aan t wachten dat mij iemand terugbellen is dat normaal als je al n week aan t wachten bent


Er is gisteren een storing geweest in het systeem wat de monteurs gebruiken, dat kan ervoor gezorgd hebben dat de afspraak van gisteren mis is gelopen. Is het inmiddels wel gelukt om hierover iemand te spreken? Ik heb geen gegevens van je, waardoor ik nog niet mee kan kijken. Je kunt je forumprofiel volledig invullen zodat ik er een blik op kan werpen. Daarbij moet ik wel zeggen dat het, in verband met het weekend, makkelijker en sneller zal zijn om te bellen met 0800-0420.


Hoi naar dat 0800 nummer heb ik vanmorgen gebeld zou vandaag terug gebeld worden mn gegevens zijn mww doeze *** *** *** ***

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy


Maar nog niks terug gehoord ik vind dit echt te gek voor woorden gister heb ik om half 5 nog contact gehad met een collega en volgens haar kwam de monteur gister toch nog langs rond 5 uur was t dus weer veranderd volgens de mail ik wacht dus nog steeds op n telefoontje waneer die wel komt


Ik heb je adresgegevens uit je bericht gehaald @Miamia, in verband met privacy is het niet handig om je adres openbaar op internet te plaatsen. Ze staan nu op jouw forumprofiel, mocht je ze bijvoorbeeld willen aanpassen of verwijderen.

Met die gegevens heb ik voor je gekeken, daarbij is een melding doorgezet naar de technische dienst om opnieuw naar een monteursafspraak te kijken. Ik heb daar nu een toelichting op gemaakt met aanvullende informatie, ik kan hiervoor ook geen afspraak plannen, we zijn beide afhankelijk van de technische dienst.


Nou vrijdag zou kpn weer terug bellen en je raad t al weer nope is nu inmiddels dag 8 zonder vaste telefoon ik ben benieuwd als er ergens wat te claimen valt dit vind ik echt niet de normale hart voor de klanten zaak zoals in m'n vorige berichten al gezegd van het kastje na de muur maar als nieuwe klant zijn ze zo bij je dus ik wacht nog tot dinsdag en dan voel ik me toch aanbevolen om overtestappen na een concurrent  want dit loopt echt de spui gaten uit ik snap dat t niet vd een of andere dag kan maar na n week zal je toch normaliter een afspraak van n monteur kunnen plannen en t doorgeven aan de klant dan weet die waar ze aan toe zijn


Ik kan me heel goed voorstellen dat je na een ruime week de telefonie weer wilt kunnen gebruiken @Miamia! De melding ligt bij de technische dienst zoals gezegd, ik ben ook van hen afhankelijk. De toelichting die ik vrijdag heb gemaakt staat er bij, ze hebben de volledige informatie dus. Ik hoop dat er snel contact met je wordt opgenomen en er meer duidelijk wordt.


Nou tot nu nog niks gehoord vind het erg frustrerend  nogmaals van t kasje naar de muur


Weer gebeld weer 5 werkdagen wachten totale schande vind ik dit het is dat ik het nodige maar als de monteur deze week weer verstek laat gaan dan gooi ik kpn eruit verschrikkelijk bedrijf een jaar geleden overgestapt voor loze beloftes spijt dat heb ik er van


Deze melding loopt niet zoals het normaal hoort te lopen inderdaad, dat vind ik ook heel vervelend. Ik had gisteren ook nog geprobeerd om contact te krijgen met iemand van de technische dienst maar dat lukte toen helaas niet. Ik zie nu bij de melding wel staan dat er een monteur is gepland voor morgen, aan het begin van de middag. Ik ben benieuwd naar hoe dat bezoek verloopt.


Ja dat klopt er heeft vanmorgen iemand vd kpn een monteur ingepland voor morgen ben benieuwd


Ik zie de afmelding van de monteur nu staan @Miamia, zo te zien heeft hij de aansluiting nagekeken, het modem vervangen en alles opnieuw ingesteld en werkte alles daarmee weer. Dat klinkt goed, ik heb ook geen bericht van jou meer gezien, ik neem aan dat dat betekent dat alles voor jou weer goed werkt.


Alles werkt weer prima alleen jammer dat t zo werkt van t kasje na de muur onderhand 30 ×moeten bellen en dat de mo teur niet op kwam dagen vond zn collega monteur ook n schande mvg miranda 


Het ging niet van een leien dakje inderdaad nadat de eerste monteursafspraak niet doorging, het hoort niet zo te stroef te gaan. Gelukkig is het nu wel opgelost en werkt het weer. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.