Skip to main content

Wanneer ik gebeld wordt op de vaste telefoonlijn, hoor ik de inkomende beller niet, maar zij mij wel

heb alles al geprobeerd. Maar niets helpt.

wie weet de oplossing?

Het betreft een gigaset 1 basis beneden en 1 handset boven, naar handset onderling bellen gaat wel prima dan horen we elkaar wel.

graag zie ik oplossingen tegemoet 

gr, Peter

Hoi @Guzzi1 . Welkom op het forum.

De verbinding komt dus tot stand en ze horen jou? Dan is er met het KPN deel van de verbinding denk ik niets aan de hand.

Dit klinkt als iets van de Dect telefoon en/of het basisstation.  Wat je wel kunt proberen is om alles eens stroomloos te maken.  30 seconden wachten en vervolgens eerst de router aanzetten tot alle lampjes weer gaan branden. En daarna weer stroom op het basisstation.  Ik ben benieuwd of dat helpt.


Al wel de telefoon stroomloos gemaakt, dat hielp niet.

zal bovenstaande ook proberen.


Ja, alles moet even van het stroom af.  Ik lees wel of het effect heeft gehad.


Router/ experiabox opnieuw opstarten of echt de stroom er helemaal af?


Stroom er even helemaal af is het beste.  Weet je al meer?

 


Hmm….

Ik dacht aan defecte oorspeaker, maar met onderling bellen werkt die wel. Of gebruik je dán juist de handsfreespeaker?

Kan je met een buitenlijn de andere kant niet horen op beide handsets?

Al eens het basisstation 3 minuten stroomloos gemaakt???


Ja onderling bellen lukt wel, en niet op handsfree speaker

ja buitenlijn niet te horen op beide handsets.


Hmm….

Ik dacht aan defecte oorspeaker, maar met onderling bellen werkt die wel. Of gebruik je dán juist de handsfreespeaker?

Kan je met een buitenlijn de andere kant niet horen op beide handsets?

Al eens het basisstation 3 minuten stroomloos gemaakt???

Ik snap dit ook niet.  

@Guzzi1  Heeft het stroomloos maken nog effect gehad?  Anders vrees ik dat je eerst even moet testen met een ander dect station. ( ik zou er niet direct een nieuwe kopen. Hopelijk kan je even eentje van iemand lenen )