mijn vaste telefoon is niet bereikbaar, telkens een in gesprek toon. Ik heb alle instructies al doorlopen maar hij doet het nog steeds niet.
Admin: titel aangepast voor vindbaarheid
mijn vaste telefoon is niet bereikbaar, telkens een in gesprek toon. Ik heb alle instructies al doorlopen maar hij doet het nog steeds niet.
Admin: titel aangepast voor vindbaarheid
Ik wil graag contact met een medewerker maar wordt telkens naar een site geleid waar ik niet verder kom.
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.
Ik wil graag contact met een medewerker maar wordt telkens naar een site geleid waar ik niet verder kom.
Als je een medewerker wilt spreken, dan moet je dat zeggen tegen de computer.
Dag
er werd gevraagd om de kabel van poort 1 naar poort 2 te doen maar daar zit al iets in..ik heb geen ander toestel bij de hand. we hebben 2 dec telefoons, beneden en boven en ze doen het niet, in gesprek toon als ik bel
er werd gevraagd om de kabel van poort 1 naar poort 2 te doen maar daar zit al iets in..ik heb geen ander toestel bij de hand. we hebben 2 dec telefoons, beneden en boven en ze doen het niet, in gesprek toon als ik bel
Hallo
Je kunt ook die 2 aansluitingen even omwisselen, dan weet je ook welke poort of welke telefoon het niet doet.
Als je de 2 aansluitingen even van de telefoonpoorten los maakt en je probeert dan het vaste nummer te bellen met je mobiel en de telefoon gaat over zit het niet in de modem maar in de telefoon zelf.
nee geen 2 telefoonnummers...
Hallo
Let er op dat je het stekkertje van de telefoon in "IPhone 1" stopt en niet in "LAN 1".
Heb je, met de aanvullende tip van Nick wel poort 2 kunnen testen,
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.