Skip to main content

Hallo, 

De vaste telefoon werkt niet meer. De telefoonlijn gaat wel over, maar geen connectie met de telefoon zelf, dwz geen rinkel of gemiste oproep. Naar buiten bellen is wel mogelijk. 
Het basisstation is direct aangesloten op de modem en het alle lichtjes staan op groen. Inmiddels geprobeerd via de 2e telefoon aansluiting op modem, een andere telefoon aansluiten, opnieuw aansluiten en modem resetten. Helaas allen zonder het gewenste resultaat. Wie o wie kan mij helpen? 
Alvast bedankt! 

Hoi Goedeavond,

Mag ik vragen dat als u zichzelf belt op de vaste lijn, dan rinkelt hij niet. Maar als u nou gewoon eens oppakt terwijl u belt hoort u dan iets?


Goedemorgen @Vanbenten, voor problemen als deze heeft KPN een online probleemoplosser. Mocht dat geen resultaat geven, mag je jouw profiel invullen en dan ga ik eens kijken wat dan de oplossing kan zijn. 


Hi @Pauwerful, dank voor je reactie. We hebben t getest, maar ook al neem je de huis telefoon op er is geen verbinding en blijft de lijn aan de andere kant gewoon over gaan.


Hi @Jeroen_dB, dat hebben we ook geprobeerd maar heeft allemaal niet gewerkt. Mijn profiel is bijgewerkt. Het gaat om het klantnummer welke eindigt op 50. Alvast bedankt.


Ik heb een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Zij nemen contact op.


Dank! Inmiddels contact gehad met de technische dienst, in eerste instantie via een reset geprobeerd maar uiteindelijk is de Experia box vervangen. Alles werkt weer naar behoren!