Skip to main content

Sinds kort verschijnt op het scherm extern en geen nummer herkenning en bij opnemen hoort de ander mij wel...maar ik hoor de beller niet.

Hoi @Anuskaatje . Welkom op het forum.

Is dit een analoge lijn? Of is je telefoon op de experiabox aangesloten?

In beide gevallen lijkt het mij raadzaam om even jouw basis station een minuut van het stroom te halen en misschien even de batterijen van je handset(s) te controleren. Laat je weten of dit effect heeft gehad?


Het is een experiabox. Gaat nu een minuut van de stroom. Batterijen lijkt me niet. Hij laadt gewoon op.


Werkt niet. Nieuwe batterijen erin gedaan. Telefoon gaat over en als je opneemt hoor je niets. Ander hoort je wel en blijft extern op scherm. Probleem dus niet opgelost...


Okay. Dus zowel basisstation als experiabox zijn even herstart? 

Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik de lijn doormeten. (kun je ook vertellen welktype experiabox jij hebt?)


Basisstation van de draadloze dect ook even minimaal 1 minuut stroomloos gehad?

Scherm geeft Extern en dat je niets hoort kunnen 2 afzonderlijke problemen zijn. Ook al spelen ze nu tegelijkertijd.

Niets horen is meestal dat de oorspeaker defect is/kan zijn. Al de luidsprekerfunctie/handsfree geprobeerd? Hoor je dan wel wat? (sowieso eerst basis 1 minuut stroomloos)

Welke Experiabox heb je?


Dank voor de reacties. Inmiddels ook telefonisch contact gehad met KPN.. via mobiel😊. Lijnen getest etc. Ligt waarschijnlijk aan handset. Wordt dus vervolgd.