Skip to main content
Goedemiddag,



Ik ben sinds kort i.b.v. een nieuw modem, de Experia Box v10A. TV en internet werken prima maar ik heb nu al 2x gehad dat ik niet met mijn vaste telefoon kan bellen of gebeld worden. Na het uit- en aanzetten van het modem werkt het wel weer. Gaat dan ff goed en dan weer niet. Waar kan dit aan liggen?
Welkom op het forum, GJG! De V10a zou geen problemen moeten geven met de vaste telefonie. Je telefoontoestel is rechtstreeks met een kabel ingeplugd op de telefoonpoort van de Experia Box? Er zit niets tussen? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik hier of alles in orde is.
Telefoon is direct aangesloten op modem. Heb profiel ingevuld. Weet alleen type TV ontvanger niet.
Geen probleem, GJG, dat is voor het huidige issue ook niet belangrijk 🙂 Ik heb er naar gekeken en het blijkt hier te gaan om iets dat zijn oorzaak vindt in de software van de V10A. Daar is inmiddels een oplossing voor gevonden. De nieuwe software verwachten we later deze maand. Jouw V10A wordt dan automatisch geüpdatete. In de tussentijd kan ik je alleen maar vragen even af te wachten. Als het weer voorkomt, het herstarten van de Experia Box helpt.
Dank je wel!
Erik, wij hebben sinds een paar dagen hetzelfde probleem.

Herstarten vd EB werkt niet. We kunnen wel gebeld worden maar krijgen geen contact met de beller.

Kan ik ergens checken of de nieuwe software erop staat?



M vr gr

Wat ik een keer gehad is dat 06 nummers bellen is aangevinkt in je KPN account,Â