Skip to main content

De vaste telefoon werkt niet. Waarschijnlijk na de storing die ik 3 september had.

Omdat ie als inkomende lijn staat doorgeschakeld naar de mobiel, wat wel werkt, nog niet gemerkt. Maar kon net m'n mobiel niet direct vinden en wilde 'm bellen maar kreeg voor het kiezen al de bezettoon.
Als er naar het vaste nummer wordt gebeld gaat ie ook niet eerst over (wel ingesteld), maar nu direct naar de mobiel. Hij staat doorgeschakeld met *61 na 3 x en met *67 (bij onbereikbaar/bezet) naar het mobiele nummer.

Uitgaand bellen doe ik er nooit mee. Alleen dus naar de mobiel als ik die ff niet kan vinden.

P.S. Als de rest goed werkt ben ik nooit zo happig om het modem '’even uit'’ te zetten.

CC @Alexandra 😉

Jij schreef: En anders weet je ons te vinden.” 😁😉😜

Haha, hoeft geen voorrang hoor.

Hoi @PeterG ,

Ik had dit ook een tijdje terug. Toen heeft een moderator de registratie van het telefoonnummer in het modem opnieuw ingesteld. 


Opnieuw opstarten modem en bassistation van de telefoon heb je al gedaan @PeterG? Want je hebt het er wel over dat je er niet zo happig om bent. Vaak werkt dat al wel namelijk. 


( 14:51 )

Opnieuw opstarten als in “stroom uit, even wachten, stroom aan”, @Bart_Z ?

Als ik inlog op het modem staat er bij beide phone poorten '’niet geregistreerd'’ .


( 15:01 )

Verrek! Het werkt  inderdaad weer.

Herstarten Experiabox gaat via glasvezel wel véél sneller dan via koper, zeg.


Herstart triggert een nieuwe verbinding en is vaak de oplossing. Fijn dat het ook nu geholpen heeft. :)