Skip to main content
Vraag

Vaste telefoon werkt niet en blijft in gesprek toon geven

• January 29, 2026
  • 3 reacties
  • 11 keer bekeken

Als ik naar mezelf bel blijf ik in gesprek bij zowel poort 1 en poort 2.

Modem reset heeft ook niet geholpen. Mn zoon is langs geweest die tijdens zijn studie bij de klantenservice werkte en probeerde alle opties die hij vroeger telefoonisch met klanten deed en zei “mam dit modem heb je al voor ik er werkte dat is nu 12 jaar geleden, wordt het niet eens tijd een nieuwe te eisen” 

Gebruik de huistelefoon amper dus waarschijnlijk is dit al een tijd zo, het was dat een familielid via via aan mn mobielnummer kwam en aangaf ik ben je al weken aan het bellen dat ik er achter kwam. 

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 29, 2026

Beste ​@RJul55 , je zult waarschijnlijk een V10 hebben en die wordt niet vervangen als deze niet defect is.

Staat je telefoon nummer wel als actief in de modem?

Al en andere vaste telefoon geprobeerd?

• January 29, 2026

Al en andere vaste telefoon geprobeerd?

Als je het telefoonstekkertje uit het modem trekt dan sluit je het toestel uit.
Dan kun je er normaal gesproken wel naar toe kunnen bellen zonder “in gesprek” te zijn.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RJul55, welkom op de KPN Community. het is natuurlijk knap lastig en vervelend dat de vaste telefoon niet werkt. Online heeft KPN een probleemoplosser voor issues met de vaste telefoonlijn: Storing aan de vaste telefoonlijn verhelpen
Mocht de online probleemoplosser nu niet de oplossing bieden? Neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt heel makkelijk zelf een belafspraak inplannen Met behulp van de collega zal dan hopelijk snel weer de vaste lijn goed werken.