Skip to main content

Mijn telefoon werkt niet. Kan wel van experia naar telefoon. Lijn gaat over. Telefoon zelf blijft in gesprekstoon aangeven en kan niet gebeld worden. Achter mijn nummer in de exoeriabox staat error- timer log

Wat houd dit in, werkt mijn telefoon niet hierdoor of kan het aan de modem liggen. Ben pas overgegaan van touwtje naar glasvezel. Heb de experiabox v10

Foto is experia box, met glasvezel, devolo en telefoonlijn

Foto 2 isra punt

Hoe moeten de kabels komen, bij tekefoon, glasvezel en devolo..glasvezel en tv werkt..service op oranje

Ik heb dus precies het zelfde na de update van vannacht. Ik krijg het niet opgelost!

Witte kabel, los op afbeelding, in lijn twee levert niets op..tekefoon blijft in gesprek en kan niet bellen

Hallo ​@johan4, natuurlijk niet handig als de vaste telefoon er uit ligt. Voor telefonie problemen is er op de KPN website een online hulp: Problemen en storingen vaste telefonie verhelpen Mocht het daarmee nog niet verholpen zijn is het verstandig om contact op te nemen met de klantenservice. 

​@johan4 Hier is het opgelost door het advies om met iets scherps (paperclip of tandenstoker )achter in je modem in dat gaatje te drukken.

Hier probleem nog aanwezig. Nu met modem van kpn nummer drie...…

Telefoon nog eruit..internet en tv werkt. Alles is aangesloten door de gratis glasvezel instalatiemonteur van kpn, en kort na die tijd in de problemen. Aantal uur met kpn helpdesk gebeld. Alles geprobeert, drie modems verder en terg bij af. 

Nog steeds een error timer log in de modem. Test via app modem telefoon is goed. Lijn naar binnen is goed. Met heeft mijn felefoonlijn nog niet van koper naar glasvezel omgezet..... ???? Word nu verteld. Had de man die alles werkend achter zou laten dit niet kunnen doen, een week geleden. Nu vijf werkdagen wachten voor het knopje word omgezet van koper naar glasvezel bellen 

Als compensatie een gratis extra databundel gekregen op kpn unlimited wat al ongelimiteerd was.

Afwachten nu op de man die de schakelaar over zet van koper bellen naar glasvezel bellen. 

Weetje...  Had ik dat oude goede internet tv en telefoon via de koperen kabel niet kunnen houden. 

Error timer log, word vervolgd

Mocht het werken, laat ik het weten

Reageer