Skip to main content

telefoon aan een draadje, kan niet horen wat er gezegd wordt, hoorkapsel  vervangen,probleem onopgelost, wil van het apparaat gebruik blijven maken, hoe het opgelost wordt interesseert mij niet.

blijf ondanks mijn hoge leeftijd positief, kun je nog wel mensen van vlees en bloed aan de telefoon
krijgen?

Ben benieuwd

piet paaltjes


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @paaltjes en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet handig dat het telefoontoestel het niet doet. Ik kan niet helemaal uit de tekst halen wat er precies aan de hand is. Ik ben bijvoorbeeld niet bekend met "hoorkapsel” wat dit is. Het handigste zou wel zijn om, als je een mobiel hebt uiteraard, even met de mobiel te bellen met ons gratis nummer 0800-0402. Dan kan samen met een collega van mij wat stappen worden ondernomen om te kijken wat er aan de hand is. Dat is de snelste oplossing. Heb je geen mobiel dan zou ik willen vragen om het forumprofiel in te vullen zodat ik de gegevens erbij kan pakken om te zien of ik een fout met de telefoonlijn zelf kan vinden of dat het probleem toch in het toestel zelf zit. Indien mijn hulp nodig is verneem ik het heel graag door middel van een reactie hier.