Skip to main content

*********** Dit is mijn vaste telefoon nummer. Klant nummer:- **********.   Sinds een maand werkt het niet !!!  ik heb meerdere malen mobiel gebeld met KPN "klanten service” en de Experia Box is gereset.

Op 09-08-2021 heb ik gesproken met Joey, hij zei binnen 24 uur komt het goed.

Op 10-08-2021 gesproken met Mary, ze heeft alles gecontroleerd en binnen 24 uur zou alles goed komen. Ik kreeg een tijdelijk nummer welk ik absoluut niet wilde.

Op 11-08-2021 gesproken met Sergio hetzelfde werd beloofd.

Op 12-08-2021 gesproken met Barbara, op 13-08-2021 gesproken met Alysia, op 19-08-2021 gesproken met Mw. (...) zij gaf het advies om naar de dichts bij zijnde KPN winkel te gaan.

24-08-2021 naar KPN winkel in Waalwijk gegaan, de medewerker kon absoluut niets voor ons doen en was verbaasd dat we naar zijn winkel waren gestuurd. Hij beschikte niet over de nodige informatie m.b.t. vaste nummers.

Op 26-08-2021 gesproken met Miriam. Zij dacht het op te kunnen lossen en heeft het tijdelijke nummer er weer af gehaald. Onmiddellijk  zou het opgelost zijn. NIET DUS !

Vervolgens gesproken met Dhr. (...) volgens hem zou alles binnen 24 uur zijn opgelost. Nog steeds niet opgelost !

Ondertussen kan niemand mij sinds 8 augustus op mijn vaste nummer ********* bereiken.

Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen, vandaar mijn klacht in de hoop dat er uiteindelijk door mensen met verstand van zaken een oplossing komt.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Als jij inlogt op jouw Experia Box ( http://mijnmodem.kpn ), zie je dan het telefoonnummer geregistreerd staan?


Hallo @I wonder why! Aan je doorzettingsvermogen kan het niet liggen. Kun je ons iets meer vertellen over de situatie? Is er iets gewijzigd aan je abonnement dat je vaste telefoon het niet meer doet of heb je een nieuwe Experiabox gekregen bijvoorbeeld? Je schijft dat het ’tijdelijke nummer’ verwijderd is. Was je voorheen wel bereikbaar op dit ‘tijdelijke nummer’? 

Ik heb alvast even gespiekt op het klantnummer en zie dat ik geen telefoonnummer kan ophalen, dus vermoed dat het ook niet opvraagbaar is via de webinterface wjb:disappointed_relieved: . Zonder verdere gegevens kan ik helaas niet meekijken. Kun je je overige abonnementsgegevens ook invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode en huisnummer is voldoende. Ik heb het klantnummer al in je profiel gezet. 

Hoor graag van je! 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.