Skip to main content

Ik heb voor mijn moeder digitale tv Xperia aangevraagd. Dit is vandaag in werking getreden echter is dit nog niet geïnstalleerd. We hadden om een monteur gevraagd maar dit is waarschijnlijk niet goed door gekomen. Het probleem is dat ze nu niet meer kan bellen, dit is een probleem aangezien ze een verbinding heeft met een alarm knop waarop ze kan drukken als ze hulp nodig heeft. Verder kan ze geen tv meer kijken.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de oude situatie weer terug te brengen.

 

met vriendelijke groet

Paul Teunissen

06*

*Admin: 06-nummer in Forum profiel gezet vanwege privacy.

Goedemorgen@SaKoFl, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is zeker niet de bedoeling dat ze zonder diensten zit, al helemaal als ze een alarm heeft! Dit is destijds wel doorgegeven neem ik aan? Hier moeten we namelijk rekening mee houden tijdens de aanvraag. 

Verder kijk ik graag zo snel mogelijk hoe we dit kunnen oplossen. Of we terug kunnen naar de oude situatie weet ik niet, maar misschien kunnen we wel zo snel mogelijk een monteur toesturen om het te installeren. Kan je de gegevens van haar abonnement (en adres) in je Forum profiel noteren? Dus naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer? 

Ik hoor graag van je!


@SaKoFl, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen? Ik hoop dat het namelijk al opgelost is! 


Reageer