Skip to main content

Op de 10e december zijn wij verhuisd. Een erg aardige monteur heeft ons geholpen. Op dat moment werkte onze vaste telefoon nog wel. Nu na een paar dagen werkt deze lijn niet meer.

Heb daarop de telefoon rechtstreeks op het modem aangesloten. Nog geen succes. Vervolgens heb ik een andere draad geprobeerd. Nog steeds geen succes. Vervolgens geprobeerd met een andere telefoon. Maar nog steeds geen succes. Weet niet hoe nu verder te handelen. Lukt mij ook niet in contact te komen met iemand van de KPN. Wat nu????

Hoi @Weltair en fijn dat jij jouw weg naar ons forum gevonden hebt. Het is momenteel erg druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren! Heb je in de tussentijd contact met ons kunnen krijgen, bijvoorbeeld via 0800 0402, en werkt de vaste telefoonlijn weer?
Zo niet, wil je het modem eerst eens herstarten en resetten? Werkt het dan nog niet, dan wil ik je vragen om jouw klantgegevens in jouw Forumprofiel te noteren en hier een seintje te geven als jij dat gedaan hebt.
Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, vast telefoonnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!