Skip to main content

Lucas uit Hoorn

Eind maart nieuwe Experiabox 12 ontvangen, (oude  was een V7, 10 j. oud) en geïnstalleerd. Werkte eigenlijk meteen. Maar na 5 dagen viel de vaste lijn telefonie uit (5e lampje) en is niet meer aan de praat te krijgen ook niet na opnieuw opstarten e/o resetten!. What to do? Omruilen voor een V10? Of monteurswerk? Plse advise...

Goedemiddag @KPN Experiabox 12, mooi om te lezen dat het meteen goed werkte. Wel natuurlijk knap lastig dat de vaste telefoon nu niet meer werkt. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven hier? Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is en hopelijk heb je dan snel weer vaste telefoon. 


Ik heb vandaag telefonisch contact opgenomen met KPN en ben adequaat en geduldig te woord gestaan door iemand met de naam Alexander. Door te meten en te bellen vanuit zijn positie en door het resetten van mijn nwe modem/router (Experiabox 12) werd de vaste telefoonverbinding weer hersteld. Ook raadde hij mij aan de adapters, die via het stroomnet de TV-signalen doorgeven te verwisselen én te resetten, omdat ik last had van haperingen en stilstanden in mijn TV-beelden (vooral 's avonds). Ook dat lijkt opgelost.  Kortom ik ben vooralsnog een blij mens, want alles doet het (weer) goed.