Skip to main content

Sinds een paar weken  een nieuwe. Experiabox 12  ik heb de kabels aangesloten zoals het schema. Ik heb gewoon interactie tv en WiFi en internet. Alleen on vaste telefoon  blijft in gesprekstoon geven en kunnen  dus niet bellen  of gebeld  worden. Heb alle handelingen  die ik op forum tegen kwam uit gevoerd maat niks dat het probleem  op lost. Op de experiabox 12 blijft het Phone lampje ook gewoon  uit

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Experiabox 12 ,

Àls je het modem via deze link reset, werkt het daarna wel weer?Of reset het modem uberhaupt niet als je op resetten klink op de pagina?


Hallo @Experiabox 12 als je inlogt in je modem, zie je dan wèl je geregistreerde telefoonnummer staan?

 


Hoe log je in op het modem Vindt hetcspart dat bij de oude experiabox  ik wil vaste telefoon  had rn nu in eens niet meer terwijl de kabels goed aangesloten zitten


Hoe log je in op het modem Vindt hetcspart dat bij de oude experiabox  ik wil vaste telefoon  had rn nu in eens niet meer terwijl de kabels goed aangesloten zitten

Hallo @Experiabox 12 via onderstaande link:

My Modem


Leuk die link maar kom niet ingelogd 


 


En dan ¿??????????


Ben ingelogd in de moden onze huis telefoon staat niet geregistreerd hoe doe ik dat


Morgen even mobiel met KPN bellen, 0800 0402


Hoi @Experiabox 12 . Welkom op het forum.

Hoe is dit afgelopen?  Anders wil ik graag een poging doen om dit op te lossen. 


Kpmn geeft het probleem verholpen