Skip to main content

Heeft iemand ervaring met de verhuizing van een vaste telefoon aansluiting naar een verzorgingshuis met een Kamer nummer?

Als die kamer geen eigen adres heeft, dan kan dat gewoon niet. Informeer bij het verzorgingstehuis hoe het werkt.


Als die kamer geen eigen adres heeft, dan kan dat gewoon niet.

 ? ?

 Informeer bij het verzorgingstehuis hoe het werkt.

Dat is idd het beste.

Voor zo ver ik gezien heb heeft elke kamer een eigen aansluiting naar buiten toe, al dan niet via een verdeel kast in het huis.

Maar hoe men daar in de nieuwere gebouwen mee om gaat dat is de vraag.

 

 


Kennissen van mij gingen naar een verzorgingshuis en konden het nummer ook niet meenemen. Het huis heeft eigen interne doorkiesnummers. Ze hebben dus wel een eigen nummer (doorkiesnummer dus).

Maar het kan ook zijn dat de aansluitingen wel op het publieke net zijn. Dan kan het nummer mee.

Informeer dus bij het huis hoe het bij hen geregeld is.


Goedemorgen @Visser Hugo Waard, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad verstandig om dit na te vragen bij het verzorgingstehuis, zij zullen hier een bepaald proces voor hebben om dit te regelen per kamer. Dus hierboven worden goeie suggesties gegeven :) 

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!


@Visser Hugo Waard, heb je inmiddels meer informatie kunnen verkrijgen bij het verzorgingstehuis? 


Reageer