Skip to main content

Beste,

Ergens tussen 11:30 en 12:30 uur twee weken geleden moet mijn vaste telefoonverbinding spontaan zijn weggevallen concluderen we hier thuis.

Dat is nu nog steeds zo.

Als ik van mijn werk of via mobiel naar mijn vaste telefoon bel gaat deze gewoon "over" (lijkt het dan).

Thuis staat er geen hoorbaar signaal op. De telefoon(s) gaat/gaan dan ook niet "over". 

Ik heb een (A)DSL verbinding voor internet op dezelfde telefoonkabel en die werkt wel. Die verbinding gebruik ik om dit bericht te plaatsen ;-)

De telefoon inpluggen vóór de splitter (15 cm van het ISRA-punt af) geeft ook een dode lijn.

V. Jaworski-Van den Hemel,

*Admin: afgesplitst van originele topic & gegevens verwijdert uit openbare post. 

Welkom op ons Forum @Stanislausj! Ik zag dat je je gegevens had ingevuld en dacht.. ik kijk meteen even mee. In eerste instantie kreeg ik een 'dode lijn’-toon en nu de ‘overgaan’-toon. 
Kun je eens een foto maken van je aansluiting waarop de splitter, het ISRA-punt en het modem te zien is? Je kunt de foto hier met ons delen. 

De telefoon moet aangesloten zijn op een van de ‘Phone’-poorten (groen) achterop het modem. 
Het telefoonnummer staat nu op poort 1 in geconfigureerd. Kun je controleren of de vaste telefoon daar op is aangesloten? 

Trouwens: Voor een sneller antwoord, kun je het beste even bellen met onze klantenservice (0800-0402 =gratis). 

Hoor graag!Â