Skip to main content

Om 8 maart jl.. zijn wij aangesloten op het KPN.

Alleen de vaste telefoonlijn moest via jullie nog geactiveerd worden en dat zou een dag duren.

Maar tot op heden, d.d. 14-3-2022 zijn we nog niet geactiveerd.

We hebben  nu al spijt om bij KPN aangesloten te zijn vanwege de zeer slechte communicatie want we werden van het één naar het ander doorverwezen zonder dat wij ns eigen verhaal kwijt konden.

Met heel veel moeite heb ik dit contactformulier ontdekt maar er hoort een veel snellere mogelijkheid te zijn via e-mail.

Graag vernemen wij uw antwoord.

H.G.  Bertus Meijes, Klantnummer ***

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Welkom op het forum @Beuken. Het forum is vooral een plek waar klanten elkaar helpen en waar wij moderators bijspringen als het nodig is. Voor het snelste contact is het altijd het beste om of te bellen (0800-0402) of een chat te starten via onze website. 

Ik zie dat je na het plaatsen van dit topic ook hebt gebeld en dat jouw telefoonnummer daarbij aan het abonnement is toegevoegd. Het lijkt erop dat telefonie nog geen onderdeel was van het pakket, daardoor werkte het ook nog niet. Nu het nummer is toegevoegd zal het geactiveerd kunnen worden.


Ik voer het niet weer in……..

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Ik voer het niet weer in……..

Ik weet ook niet wat en Topic is ik zou nog meer vreemde woorden als ik jullie was om het duidelijk te maken.

Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic


Dat heb ik al meer dan genoeg gedaan maar jullie lezen het niet. Waardeloos…..!


Ik heb wel tekst ingevoerd, maar jullie communicatiesysteem is waardeloos.


Iets zegt me dat er iets aan de hand. De forumleden staan te trappelen om je te helpen.  Wat is er aan de hand?


Hi @Beuken, ik heb je dubbele topics samengevoegd. Zo kunnen we je het beste helpen en houden we het forum overzichtelijk.

We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, maar het gaat niet zo snel als een chat. Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. We hebben verschillende behulpzame bezoekers die anderen graag op weg helpen, zoals Joep die al vraagt wat er aan de hand is. Verder heeft @Jasper al eerder gereageerd, bovenin het topic. Heb je zijn reactie al gezien? 

Welkom op het forum @Beuken. Het forum is vooral een plek waar klanten elkaar helpen en waar wij moderators bijspringen als het nodig is. Voor het snelste contact is het altijd het beste om of te bellen (0800-0402) of een chat te starten via onze website. 

Ik zie dat je na het plaatsen van dit topic ook hebt gebeld en dat jouw telefoonnummer daarbij aan het abonnement is toegevoegd. Het lijkt erop dat telefonie nog geen onderdeel was van het pakket, daardoor werkte het ook nog niet. Nu het nummer is toegevoegd zal het geactiveerd kunnen worden.