Hallo @Bushka78 .
Dan moet er vanaf afstand een reset worden gegeven.
Je kunt dan het beste toch maar weer kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.
Bedankt @Noordzee vind het alleen jammer dat toen ik gebeld heb dat blijkbaar geen optie was.
Blijkbaar heeft ziggo vroegtijdig signaal uitgeschakeld ( volgens ziggo niet maar werken doet het al 3 dagen niet meer )
Kpn werkt internet en tv maar geen vaste lijn
Na bellen met kpn krijg ik te horen dat pas na dat ik modem heb aangesloten mijn contract ingaat en lijn actief wordt.
Toen ik hem uitlegde dat ik mijn modem al drie dagen eraan heb hangen en dat. Er drie lampen groen zijn van Nokia kastje en tv ook werkt was die verbaasd want zou niet moeten kunnen.
@Noordzee het signaal resetten had die niet van gehoord ...
Heel vreemd @Bushka78 ,
Ik heb hetzelfde gehad en toen heeft een medewerker van KPN mijn telefoonaansluiting via de Box 12 door middel van een reset werkend gekregen.
Hoi @Bushka78 . Mijn vermoeden is dat je nu al wel diensten hebt maar dat je nog niet als unieke klant gekoppeld bent in ons systeem. Je lift als het ware mee op een algemeen internet signaal.
Als je van een andere provider komt moet een telefoonnummer ingeporteerd worden. E.g. gemigreerd van ziigo naar KPN. Vaak is het dan wel essentieel dat je volledige abonnement is afgerond.
Dit is speculeren voor mij maar dat zou de klanten service voor jou kunnen uitzoeken. Wanneer gaat het abo officieel in. Dat is waarschijnlijk ook de dag waarop het nummer succesvol wordt ingeporteerd.
Ja en ondertussen nieuwe factuur van de oude provider want tja er is niks opgezegd..…
Apart weer
Hoi @Bushka78 . Mijn vermoeden is dat je nu al wel diensten hebt maar dat je nog niet als unieke klant gekoppeld bent in ons systeem. Je lift als het ware mee op een algemeen internet signaal.
Als je van een andere provider komt moet een telefoonnummer ingeporteerd worden. E.g. gemigreerd van ziigo naar KPN. Vaak is het dan wel essentieel dat je volledige abonnement is afgerond.
Dit is speculeren voor mij maar dat zou de klanten service voor jou kunnen uitzoeken. Wanneer gaat het abo officieel in. Dat is waarschijnlijk ook de dag waarop het nummer succesvol wordt ingeporteerd.
Vervelende is dat klantenservice medewerker telefonisch zegt dat niet zou moeten kunnen dat tv en internet werkt en doorzet naar andere afdeling en met drie werkdagen zou het vast wel gefikst zijn ...
Ik word daar niet bepaald vrolijk van.
Wanneer gaat het abo officieel in. Dat is waarschijnlijk ook de dag waarop het nummer succesvol wordt ingeporteerd.
Goedemorgen,
7 november zou mijn abonnement ingaan bij kpn.
Maar officieel 7 november pas.
@Erwin van KPN
Vandaag dus.
Idd het gaat vandaag in , maar aangezien alles ( behalve vaste lijn ) prima werkte en ziggo het niet meer doet. Ga ik er als klant zijnde vanuit dat overstap gerealiseerd is.
Geen verwijt naar kpn toe , maar ziggo maakt hier de fout alles al uit te zetten ( terwijl kpn nog niet geactiveerd is schijnbaar). Uiteraard zal einde van de rit wel ziggo de teveel gemaakte kosten straks terugbetalen. Maar goed het is en blijft een flink bedrag wat je nu voorschiet.
Ik hoop dat in de loop van de dag boel nog geactiveerd kan worden.
Lijn was in ieder geval al stabiel en kpntv bevalt ook zeer goed
@Erwin van KPN kun jij niet de lijn resetten waar @Noordzee het over had ?
@Erwin van KPN kun jij niet de lijn resetten waar @Noordzee het over had ?
Bij mij was het destijds ook door een moderator gereset.
@Erwin van KPN en @Noordzee er is nu ticket naar backoffice die.mocht het nodig zijn even handmatig nummer in modem laden ... Er zit gewoon veel tijd blijkbaar tussen om de gegevens te laden.
Sinds gisteravond werkt internetsnelheid weer goed. Had stille hoop dat vandaag telefoonlijn ingeladen zou zijn , zodat bestelling afgerond kan worden. Helaas niet het geval. Gok dat het dus idd handmatig moet gebeuren door de backoffice
@Erwin van KPN
Blijkbaar is er een storing gaande bij Motiv ( geen idee of goed gespeld is ) wat er voor zorgt dat modems niet gekoppeld kunnen worden. Modem wordt ook niet gezien door jullie systeem. Apart dus dat tv en internet wel werken. En dat is tenminste fijn ivm dat ziggo wel hun signaal al hebben uitgezet .....
Ik neem aan dat snel opgelost wordt!
Ipv een oplossing werkt er nu niks meer. Ik ga maar weer eens bellen . Schiet niet op zo
Motiv is inderdaad het centrale systeem die het verkeer regelt tussen de routers en ons netwerk. Als dit systeem storing heeft (gehad) zorgt dat soms voor issues en een nasleep.
Het klinkt alsof jij hier in beland bent. Dan is het het belangrijk dat er een ticket voor jou wordt aangemaakt. Zodat onze techneuten het issue (desnoods) handmatig oplossen.
Nu begrijp ik van jou dat nu alles er mee opgehouden is?
Je kunt via deze link een terugbel afspraak inplannen:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
(nu moet ik wel bij zeggen. Ze kunnen daar geen ijzer met handen breken. Als er een ticket is, is het vaak afwachten tot de technische dienst het oppakt. Maar als jij nu helemaal zonder diensten zit kunnen ze wel meedenken over een tijdelijk bundel op je mobiele telefoon )
Er moet nu ineens een monteur langskomen omdat het niet meer werkt ... Mijnheer aan de telefoon spreek je mee af 13 november. Je hangt op en in mijnkpn wordt de monteur op 19 november gezet. Uiteraard even gebeld en krijg heel verhaal omdat het zo is omdat het modemsignaal nu blijft knipperen. Ik blijf het vreemd vinden aangezien er hier een Nokia kastje hangt doorgemeten en gereed gemeld door kpn monteur. Het hier vanaf maandag gewerkt heeft met internet en tv .... En nu een monteur pas de 19e komt om te kijken of de glasvezelaansluiting wel goed werkend is ......
Heel fijn dat je data tegoed krijgt om hotspot te genereren. ( Al moet ik eerst uitvogelen hoe dat werkt ,) Vind ik het wel vervelend om bij elk kpn contact een ander verhaal te horen en als klant je geen idee meer hebt wat er aan de hand is.
Ene keer is het een nummer wat nog geporteerd moet worden, andere keer is er een storing in koppeling software om nu te horen dat waarschijnlijk glasvezel nooit afgerond is ( wat wel gebeurd is en ook netjes door monteur is doorgemeten en doorgebeld.
Het zal uiteindelijk wel goedkomen, maar ondertussen bij ziggo eruit geflikkerd en hebben nu niks meer.
( Sorry moest ff stoom afblazen)
Dan hang je op post hier een bericht om ff mijn irritatie kwijt te raken en ineens begint de tv lawaai te maken en is er een werkend kpn signaal .
Geen idee wat hier allemaal gebeurt! Maar ben blij dat het nu schijnbaar toch nog opgelost is
Hoi @Bushka78 . Het is een behoorlijk stormachtig beging van je abonnement ;-)
Even voor mijn beeld nu: Internet en tv werken weer? En telefonie?
Mocht één van die diensten nog niet werken wil ik je vragen om die monteur niet af te zeggen. Ik lees graag van jou hoe de situatie nu is.
Het was voor communicatief apart. Medewerkers van helpdesk die telkens een ander verhaal vertellen. Voor de klant niet fijn, maar goed het werkt nu allemaal perfect en tevreden over de kwaliteit van de diensten.
Kloppen de gegevens in je profiel? 3***KJ - 35 ? Ik wil even een snelle check doen zodat je straks niet opnieuw voor verassingen komt te staan.
Ik heb nog even aan onze kant gekeken. Alles staat nu ook goed. Dus dat is positief nieuws. Heb jij zelf de monteur afgezegd?
Nee dat ging ook automatisch! Netjes ook correcte eerste twee facturen gehad. Nu nog de gamevoucher ( over twee weken) en dan is alles top