Skip to main content

Graag wou ik mijn verhuizing van 1 vaste zakelijke lijn en nog 1 vaste lijn in combinatie met een fax doorgeven. Ik dacht dit makkelijk online te doen, maar ik word doorverwezen naar 0800 0403. Ik heb inmiddels meerdere referentie nummers, maar ben nog geen stap verder. Kunnen jullie de verhuizing in orde maken alstublieft, dan ben ik u zeer erkentelijk. msg151346861, inc10576162, msg151218364 en inc10566094, mocht u verdere vragen hebben, beantwoord ik deze graag. Het belangrijkste is dat de abonnementen in dezelfde vorm behouden blijven en naar het nieuwe adres worden overgezet met nummerbehoud. 

Gelieve te antwoorden in het Engels en de datum van verhuizing is 21 december en het is heel belangrijk dat de telefoon het doet, zie naam in contract, Alvast bedankt.


Gelieve het antwoord ook per e-mail te sturen, want ik kan dit bericht niet meer terugvinden, alvast bedankt


Hallo @hmarotterdam ,

Jammer te horen dat het niet lukt via 0800-0403, dat is namelijk wel het juiste telefoonnummer. Ik raad je aan, omdat dit het forum is voor consumenten, dit te melden op het forum voor KPN Zakelijk. 

 


Hi @hmarotterdam, wat jammer dat het online niet lukt :slight_frown:

Ik sluit me volledig aan bij @noordzee, via dit forum voor consumenten, kunnen we je niet verder helpen. Op het zakelijke forum óf via 0800 - 0403, kunnen ze dat wél. Hopelijk is het snel geregeld!