Skip to main content

Goedendag,

Op dit moment heb ik zowel een Ziggo abonnement (Internet/TV/Bellen) als KPN glas (Internet/TV/Bellen).


Ziggo van oudsher en aangehouden als back-up internet verbinding. (automatisch failover in mijn eigen router geconfigureerd). Een  All-in-One abonnement is voordeliger dan alleen internet afnemen.

Nu wil ik  het vaste nummer van Ziggo overzetten naar miin KPN abbo (ter vervanging van mijn KPN vastenummer). De rest moet gewoon zo blijven zoals het is.

Is dit mogelijk? of wordt dit ingewikkeld.
Mits mogelijk, wat is proces om dit zonder problemen te regelen?




 

@lammertsm . Wow! Blijkbaar zijn die processen behoorlijk versneld de afgelopen tijd.

Nu moet ik je bekennen dat mijn laatste portering ook al weer een flinke tijd geleden is. ;-)

Alleen maar fijn dat je het ook zelf zo snel aan de praat hebt gekregen op je router. Ik ga het gewenste nummer uit je abonnement halen.

 


De order is in het systeem gezet. Ik verwacht dat dit vandaag geregeld is. Laat je weten of je het gelukt is?


@Erwin_ Het lijkt erop dat het gelukt is, staat nog maar 1 nummer actief (en ook de juiste). Bellen en gebeld worden werkt ook nog.

 

Helemaal top geregeld zo !


Helemaal goed. Mocht je in te toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden.