Skip to main content

Hallo, ik ontdekte net dat ik tot 2 maal toe (in maart en nu afgelopen april) kosten op mijn faktuur heb voor het verbruik van de vaste telefoon naar mijn mobiel (afgelopen maad wel 15,-!) en dat terwijl wij niet eens een vaste telefoon meer in huis hebben. Iemad hier ervaring mee??? Ik heb wel de doorschakelen ooit aangezet van mijn vaste telefoon naar mijn mobiel juist omdat wij de vaste telefoon de deur uit deden. Dit kan toch niet van invloed zijn???

Alvast bedankt voor uw reactie. 

 

Goedemorgen @peki, welkom op het Forum!

Doorschakelen kost, indien je geen KPN Compleet hebt (gratis onderling bellen), geld. Je telefoonnummer wordt namelijk gebruikt, dus maak de standaard gebruikerskosten. Zit je mobiele nummer ook bij KPN en zijn ze (samen) aangemeld voor KPN Compleet (of Hussel) voordelen? Dan zouden deze kosten niet in rekening gebracht moeten worden.

Wil je deze kosten niet meer en zit je mobiele nummer niet bij KPN? Dan raad ik aan om de doorschakeling te laten uitzetten. Dit kan via MijnKPN of onze klantenservice (0800-0402).
Zit je mobiele nummer bij KPN? Dan kijk ik graag het een en ander na. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, vaste nummer én 06-nummer bij persoonlijke opmerkingen?

Ik hoor graag van je!


Reageer