Skip to main content
Antwoord

verdeelkast PTT in gevel kapot

• September 20, 2021
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Goeiedag,

bij mij in de gevel zit een oude verdeelkast van de vaste lijn. Deze is totaal kapot. Het beton valt uit elkaar en het glasvezel deurtje is ook kapot. Erg gevoelig voor verdere vernieling dus bij wie moet ik zijn om dit te laten herstellen of verwijderen vooedat mijn gevel ook aan gruzelementen gaat?

Gemeente westland heeft ook geen idee...

Vriendelijke groet

Beste antwoord door Piet van der Vooren

Goeiedag,

bij mij in de gevel zit een oude verdeelkast van de vaste lijn. Deze is totaal kapot. Het beton valt uit elkaar en het glasvezel deurtje is ook kapot. Erg gevoelig voor verdere vernieling dus bij wie moet ik zijn om dit te laten herstellen of verwijderen vooedat mijn gevel ook aan gruzelementen gaat?

Vriendelijke groet

Het telefoonnummer van KPN Netwerk is 088-0063744.

Piet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goeiedag,

Vriendelijke groet

Het telefoonnummer van KPN Netwerk is 088-0063744.

Piet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2021

Dank Piet,

Er is melding van gemaakt. Nu maar hopen dat ze het gaan maken, zodat het er weer een beetje fatsoenlijk uit ziet.

Grt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 21, 2021

Hi @BJ42, top dat je met de hulp van @P.J.M. van der Vooren een telefoontje hebt kunnen plegen en dat er inmiddels een melding aan is gemaakt, het gaat vast helemaal goed komen :slight_smile: